PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه حضور در مجمع عمومی شورای المپیک آسیا، با حسین المسلم مدیرکل OCA و مسئولان کامبوج دیدار و گفت و گو کرد.
کیهان ورزشی- 

در این دیدار صمیمانه که با حضور سید رضا صالحی امیری، رییس سابق کمیته و عضو هیات اجرایی شورای المپیک آسیا صورت پذیرفت بر ادامه تعامل، همکاری و گسترش حمایت‌های دوجانبه تاکید شد. 

همچنین، مقرر شد ایران، بعنوان یکی از اصلی ترین حامیان شورای المپیک آسیا در مسیر توسعه و ارتقا سطح بازی‌های آسیایی به نقش آفرینی مثبت ورزشی ادامه دهد.

حسین المسلم اظهارداشت: طی سالیان گذشته رابطه شورای المپیک و کمیته ملی المپیک ایران بسیار دوستانه و مبنی بر حمایت طرفین بوده است و امیدواریم که این سابقه دیرینه در همین‌ مسیر ادامه یابد.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در این سفر همچنین با ثونگ خن وزیر گردشگری و رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج و چمریون دبیر کل کمیته المپیک این این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

دراین نشست که در تالار ویژه هتل سوخا در پنوم پن کامبوج برگزار شد محمود خسروی وفا ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج اظهارداشت: ابتدا از مهمان نوازی شما تشکر می‌نمایم. بدون تردید قاره آسیا ظرفیت بزرگی در ورزش جهان دارد و برگزاری چنین نشست هایی فرصت مطلوبی است تا بتوانیم با همکاری از این ظرفیت در جهت رشد و تعالی ورزش یکدیگر استفاده کنیم.
 
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان تصریح کرد: امیدوارم در بخشهای مدیریتی، فنی و ورزشی همکاری فی مابین افزایش یافته و بهره مندی متقابل ایجاد گردد.
 
خسروی وفا افزود: ایران کشور قدرتمندی در بسیاری از رشته های ورزشی در سطح آسیا و جهان است و می توانیم همکاری مثبتی با یکدیگرداشته باشیم. ایشان رسما از همتای خود دعوت کرد تا طی سفر به ایران از ظرفیت ها و زیرساختهای ورزش قهرمانی ایران بازدید نماید. 
 
در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک کامبوج ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اعلام‌کرد:هدف ما گسترش مناسبات ورزشی است و از پیشنهاد شما در خصوص افزایش تعاملات ورزشی بین دو کشور بسیاری خرسندم و از این پیشنهاد استقبال می کنیم. با توجه به میزبانی بازی های آسیایی جنوب شرق آسیا در سال ۲۰۲۳ امیدواریم بتوانیم از حمایت و تجارب شما استفاده نماییم.‌
 
وی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا پیشنهاد ما امضا تفاهمنامه همکاری مشترک ورزشی بین دو کشور است و در زمینه توریسم هم کشور ایران پتانسیل قابل توجهی دارد و برای کامبوج حائز اهمیت است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار