PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

- در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران نساجی با چهارگل از سد نفت مسجد سلیمان گذشت ، آلومینیوم در اراک با یک گل از ملوان پذیرایی کرد ، در سیرجان تیم گل گهر با نتیجه 2 - 1 تسلیم استقلال شد ، ذوب آهن در اصفهان یک بر صفر خود را از سد پیکان عبور داد و بازی فولاد با مس کرمان در اهواز بدون گل شد . 
- در سه دیدار باقی مانده از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، روز یک شنبه هوادار با سپاهان ، پرسپولیس با تراکتور و صنعت نفت با مس رفسنجان مصاف خواهند داد . 
- در مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا به میزبانی کویت این نتایج رقم خورد : ازبکستان 6 - بحرین یک ، تایلند 6 - عمان یک ، کویت 2 - عراق 2 روز یک شنبه :  کره جنوبی با عربستان ، ژاپن با ویتنام ، چین تایپه با اندونزی و ایران با لبنان) 
- در رقابت های فوتبال اروپا ، این نتایج به دست آمد : آرسنال 3 - تاتنهام یک ، کریستال پالاس یک چلسی 2 , ساوتهمپتون یک اورتون 2 , فولام یک نیوکاسل 4 ، لیورپول 3 - برایتون 3 , بورنموث صفر - برنتفورد صفر ، وستهام 2 - وولورهامپتون صفر ( یک شنبه : منچستر سیتی با منچستر یونایتد - 16.30 , لیدز با استون ویلا، کادیز صفر ویارئال صفر ، سویا صفر اتلتیکو 2 , مایورکا صفر بارسلونا یک (یک شنبه : رئال با اوساسونا) ، پاری سن ژرمن 2 - نیس یک ، کلن 3 دورتموند 2 , لایپزیش 4 بوخوم صفر ، وردربرمن برمن 5 گلادباخ یک ، ناپولی 3 تورینو یک ، اینتر یک - رم 2 , آمپولی یک میلان 3 , ولفسبورگ 3 اشتوتگارت 2 , فرانکفورت 2 - یونیون برلین صفر و ...
کین باز هم رکورد زد!
- هری کین مهاجم انگلیس ،  با گلزنی در مقابل آرسنال به رکورد صد گل خارج از خانه با پیراهن تاتنهام رسید. او اولین بازیکن تاریخ لیگ جزیره است که به این رکورد می‌رسد ‌.
- با اعلام یحیی گل محمدی ، مربی پرسپولیس ، دیاباته مهاجم مصدوم  از هفته آینده به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهد شد همچنین عیسی آل کثیر تا پایان نیم فصل اول به صورت اختصاصی تمرین می کند و بعد از آن در مورد قرارداد صحبت خواهد شد.
- تیم ملی بسکتبال زنان آمریکا با نتیجه 83-61 چین را شکست داد و قهرمان جام جهانی شد.
- رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر در حالی  در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که سازمان لیگ فوتبال در تمام هفته‌های سپری شده در فصل جاری بارها ساعت برگزاری مسابقات را تغییر داده است.
- بر اساس اعلام سازمان لیگ، دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر،  روز یکشنبه ، 10 مهرماه ساعت 17.30در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
- در هفته‌ هشتم‌ لیگ‌ پرتغال مهدی طارمی در برد 4-1 پورتو مقابل براگا، روی سه گل اژدها اثرگذار بود و با ثبت یک پاس گل از «گل پوینت» نمره بسیار خوب 8.5 گرفت و بهترین بازیکن زمین شد.
- هری مگوایر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دربی منچستر را از دست داد. از سوی دیگر جان استونز هم غایب بزرگ خط دفاعی سیتیزن‌ها خواهد بود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار