PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد حوادث اخیر فصل‌الخطاب بود.
کیهان ورزشی-

 سید حمید سجادی در حاشیه برگزاری فینال لیگ‌ تنیس در مجموعه باشگاه انقلاب در مورد اغتشاشات و حضور ورزشکاران اخیر اظهار داشت: ورزشکاران گل سر سبد هستند و مقام معظم رهبری هم امروز فرمایشات داشتند که فصل الخطاب بود و در دستور کار ما قرار دارد. چند شب قبل نیز از فرمایشات رییس جمهور استفاده کردیم و جایگاه‌ها و نقش ها را تببین کردند.

وی ادامه داد: اندکی از اتفاقات که در جامعه ورزشی و هنری افتاده است حتما به جایگاه هنر و ورزش آسیب نمی‌زند و حتما هم ورزشکاران در دل نظام جای دارند و محبوب نظام بوده و هستند و پای آرمان ها ایستاده اند. کشورمان را دوست داریم و جامعه ورزش به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد افرادی که خدای ناکرده دنبال تجزیه کشور و یک سری مقاصد و اهداف هستند، به هدف خود برسند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همه دیدیم  چه اتفاقاتی را رقم زدند که خوشایند نبود و هیچ کس هم دوست ندارد این اتفاقات را ببیند. ضرر و زیان ها و آتش سوزی و مزاحمت هایی که برای مردم و کسب و کار آنها به وجود آمد مورد پسند هیچ کس نیست، نه جامعه ورزشی نه جامعه هنری. ما در آحاد و اقشار مختلف به هیچ عنوان از چنین اتفاقاتی استقبال نمی‌کنیم و مشخص نیست زیر نظر چه کسانی بوده و چگونه برنامه ریزی، هدایت سرمایه گذاری می‌شود.

سجادی گفت: همانطورکه بزرگان، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دیگر بزرگان فرموند این افراد توفیقات کشور را برنتابیدند. الحمدالله بحث اشتغال در حال رسیدن به نتیجه بود و حتما در آینده به نتیجه می رسد. یک سری اتفاقات خوب در کشور شروع شده که برنتابیدند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه تنیس زمین ندارد، اظهار داشت: فدراسیون و شرکت توسعه به تفاهماتی رسیدند و یک مجموعه وجود دارد که به محض قراداد شرکت با بخش خصوصی به پایان برسد، به فدراسیون خواهند داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار