PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای باشگاهی فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : لستر 4 - ناتینگهام فارست صفر ، وائه کانو 2 - الچه یک ، ورونا یک - اودینزه 2 
- دورتازه رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا روز سه شنبه با هشت بازی مارسی با اسپورتینگ ، بایرن با ویکتوریا ، آژاکس با ناپولی ، فرانکفورت با تاتنهام ، اینتر با بارسلونا ، لیورپول با گلاسکو ، بروژ با اتلتیکو و پورتو با له ور کوزن پی گیری خواهد شد.
- فصل تازه پیکارهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران در دو گروه آغاز شد و در هفته اول ، فولاد نوین اهواز ، سپیدرود ، فولاد هرمزگان ، مس سونگون ، ایمان سبز شیراز ، شهرداری نوشهر ، آریو اسلامشهر ، شهدای رزکان کرج ، شهید قندی یزد ، شهرداری ماهشهر و مناطق نفت خیز جنوب از سد حریفان گذشتند و سه بازی هم با تساوی همراه بود.
- تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی رقابتهای جام ملت های آسیا به میزبانی کویت با نتیجه 9 - 0 از سد تیم لبنان گذشت .
- تیم فوتسال ایران تحت رهبری وحید شمسایی پس از برتری برابر رقبای هم گروه به همراه هفت تیم دیگر به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت ، برنامه مسابقات یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 بدین شرح است . سه‌شنبه 12 مهر : ایران - ویتنام، ساعت 11 ، ژاپن - اندونزی، ساعت 14 ، تایلند - تاجیکستان، ساعت 17 ،  ازبکستان - کویت، ساعت 20
- ارلینگ هالاند ، ستاره نروژی تیم منچستر سیتی با گذشت تنها 8 هفته از لیگ جزیره تعداد گل های خود را به عدد 14 رساند و تنها 9 گل با 23 گل فصل گذشته سون از تاتنهام و صلاح از لیورپول که آقای گلی انگلیس را از آن خود کردند فاصله دارد ، نکته جالب تر آن است که 30 بازی دیگر در لیگ برای این بچه غول نروژی باقی مانده است .
- عرفان الهی تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی از تمامی فعالیت های ورزشی فدراسیون کشتی محروم شد .
- دبیر کمیته سازماندهی و میراث جام‌ جهانی اعلام کرد ، قطر از برگزاری این مسابقات در حدود 9 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت. هزینه زیرساخت‌ها و آماده‌سازی میزبانی این مسابقات نیز به 8 میلیارد دلار رسیده است. این رقم نزدیک به هزینه‌های آماده‌سازی جام جهانی قبلی در روسیه است.
- در هفته چهارم لیگ فوتبال امارات تیم الاتحاد کلبا تحت رهبری فرهاد مجیدی با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم العین شد تا دومین باخت فصل را پس از دو برد تجربه کند . 
- احمد مددی و امیر حسین فتحی  از مدیریت دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب تهران برکنار و به جای آنها علیرضا فاضلی و حسن کریمی به عنوان سرپرست این دو مجموعه ورزشی  منصوب شدند . 
- با باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در تهران ، شکست دو بر یک هوادار برابر سپاهان و تساوی یک بر یک نفت آبادان با مس رفسنجان پرونده هفته هفتم پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران بسته شد . 
- ماریوس ویزر رئیس فدراسیون بین المللی جودو و سیتنی راندریاناسولو رئیس اتحادیه جودوی آفریقا و همچنین نایب رییس  این ورزش با پاپ فرانسیس دیدار کردند. در جریان این دیدار از سوی ماریوس ویزر، کمربند مشکی افتخاری جودو به پاپ فرانسیس اهداء شد.
- حمید مطهری مربی نساجی قائمشهر برای ایجاد اتحاد بین اعضای تیم ، ضیافت شامی را در یکی از رستوران‌های تهران برگزار کرد اما در حاشیه این مراسم محمد مهدی نظری و رضا جعفری با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شدند. بعد از این مساله مربی تیم هر دو بازیکن را از حضور در تمرینات  منع کرد و آنها را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد. 
- در هفته یازدهم لیگ فوتبال کرواسی تیم دیناموزاگرب در شبی که محرمی 11 دقیقه بازی کرد و گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند چهار بر یک از سد تیم اسلاون گذشت . 
- ابوظبی گزارش داد که هیچ نامزدی برای کاندیداتوری ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام نکرد تا شیخ سلمان برای سومین بار عنوان ریاست را برعهده بگیرد.
- در پی پرخاشگری سا پینتو مربی پرتغالی استقلال در بازی با گل گهر در سیرجان ، وی از سوی کمیته انضباطی تنها دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد . 
-  هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، 127 کشته و حداقل 188 زخمی برجای گذاشت.
- تیم ملی تنیس روی میز رده مردان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی چین طی چهار بازی متحمل چهار شکست شد : ایران صفر ژاپن 3 , ایران 2 - هنگ کنگ 3 , ایران 2 - مجارستان 3 , ایران 2 - رومانی 3 
- بهترین پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در چهار بازی برگزار شده ، نوشاد عالمیان معرفی شد که تاکنون صاحب 5 برد و یک باخت شده است . نیما عالمیان یک برد اما هدایی و امیری نیا دیگر بازیکنان تیم ایران تاکنون هیچ پیروزی نداشتند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار