فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر کادر فنی تیم ملی بخواهد برنامه هفته دوازدهم را در اختیار بگیرد شهرآورد بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد.
کیهان ورزشی-


سهیل مهدی درباره زمان برگزاری شهرآورد پایتخت اظهار داشت: هفته دوازدهم لیگ مصادف است با روزهای 12 و 13 آبان. از آنجایی که این روزها در کنار مینی‌کمپ تیم‌ ملی قرار دارد و دو روز قبل از این مینی‌کمپ است به نظر می‌رسد طبق صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها تیم ملی در حال تدارک برنامه‌ریزی جدیدی است. می‌دانید اکنون لژیونرها تا روزهای فیفا نمی‌توانند در اختیار تیم ملی در این مینی‌کمپ باشند. اما کشورهای خلیج فارس مثل قطر و امارات که لیگ شان هم اکنون فعال است. لیگ‌های خود را زودتر از فیفادی تمام می‌کنند.

وی در خصوص اینکه آیا هفته دوازدهم قطعاً قبل از جام جهانی برگزار می‌شود، توضیح داد: برنامه‌ریزی ما اکنون تا پایان هفته دوازدهم است. این هفته را برای اعلام کردن آماده داریم اما از طرفی تیم ملی نیز نزدیک به آن روزها است. احتمال دارد تیم ملی بخواهد یک تا دو روز زودتر از این برنامه استفاده کند. در این حالت باید برنامه هفته دوازدهم را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم. 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه با این تفاسیر دربی قطعاً بعد از جام جهانی برگزار می‌شود، گفت: اگر قرار باشد برنامه هفته دوازدهم در اختیار تیم ملی قرار بگیرد شهرآورد هم بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد. 
برچسب ها: شهرآورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار