PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۷۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کمیسیون اخلاق ورزش پیرامون اتفاقات اخیر در کشور بیانیه‌ای صادر کرد.
کیهان ورزشی-

کمیسیون اخلاق ورزش کشور با اشاره به وقایع اخیر از قوه قضاییه خواست که قصور احتمالی قهرمانان و نام‌آوران ورزش کشور در لحن و بیان را مهروزانه مورد عطوفت قرار دهد و امید بدخواهان برای تقابل با سرمایه‌های کشور را به یأس تبدیل کند.

متن کامل بیانیه کمیسیون اخلاق ورزش کشور درباره وقایع اخیر کشور به این شرح است:

«وقایع روزهای اخیر مورد رنجش خاطر عموم مردم من‌جمله خانواده بزرگ ورزش گردید، در این میان ابراز همدردی قهرمانان و چهره‌های ورزش کشور با انگیزه خیرخواهانه که نشان از توجه و دغدغه ایشان نسبت به مردم و آینده کشور می‌باشد، امری طبیعی بوده است.

فضای غبارآلود حاصل از هجمه گسترده و هنرمندانه رسانه‌ای، سیاست‌مداران کهنه‌کار را وادار به سکوت و یا انحراف نموده و حال نباید از جوانانی که تمام عمر خود را در میادین ورزشی صرف تمرین و مسابقه نموده‌اند، انتظار جریان‌شناسی رسانه‌ای داشته باشیم، هرچند موقعیت‌شناسی و مرزبندی میان خواست بیگانگان و حمایت از مردم و همچنین شناخت خود و حریف توقعی صحیح می‌باشد که گاه مورد غفلت قرار گرفته است.

در هر حال از دست‌اندرکاران امر خصوصاً مسئولان دلسوز دستگاه قضا درخواست می‌گردد با درک صحیح انگیزه و نیت خیرخواهانه افتخارآفرینان کشور، قصور احتمالی ایشان در لحن و کلام را مهرورزانه مورد عطوفت قرار داده و با نگاه پدرانه و حکیمانه امید بدخواهان و بیگانگان برای تقابل با سرمایه‌های کشور را تبدیل به یأس و ناامیدی نمایند.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار