PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
دو بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از این تیم کنار گذاشته شدند.
کیهان ورزشی-

 تیم نفت مسجدسلیمان در دو بازی اخیر خود نتایج خوبی نگرفته و دریافت 9 گل در این دو بازی نشان می‌دهد این تیم جنوبی حال و روز خوبی ندارد.

روز گذشته در تمرین شاگردان رضا مهاجری معاون فرهنگی باشگاه به همراه یک لیدر به دلیل کسب این نتایج به فحاشی علیه سرمربی تیم پرداختند که در ادامه تماس مسئولان تیم با ماموران انتظامی و دادستانی، باعث دستگیری و بازداشت این دو نفر شد.

اما ماجراهای نفت مسجدسلیمان به همین اتفاق ختم نمی‌شود. علاوه بر این، دو بازیکن تیم نیز با تصمیم سرمربی از جمع سایر نفرات کنار گذاشته شده‌اند. گفته می‌شود امیرحسین کریمی و پیمان میری به دلیل بی انضباطی و به هم ریختن جو تیم، توسط مهاجری اخراج شده‌اند و حالا باید دید باشگاه چه تصمیم در خصوص این افراد خواهد گرفت.

البته باشگاه نفت مسجدسلیمان از لحاظ مدیریتی نیز شرایط مناسبی ندارد. اعضای تیم از مدیرعامل باشگاه به دلیل بی توجهی و بی اعتنایی شدیدا ناراضی هستند چراکه دریافتی آن‌ها تاکنون فقط در حدود 13 درصد بوده و از طرفی هدایت یزدی توجهی به اوضاع و کمبودهای بازیکنان و کادرفنی ندارد.

ضمن اینکه هیات مدیره باشگاه نیز وضعیت مشخصی ندارد. گفته می‌شود مدیران باشگاه مدتی است که فعالیتی ندارند و در واقع هیات مدیره در حالت راکد قرار گرفته است. از طرفی زمزمه‌هایی در مورد تغییر و تحول کلی ترکیب هیات مدیره نفت مسجدسلیمان شنیده می‌شود. با این اوضاع باید دید که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در نهایت چه تصمیمی برای مدیریت این باشگاه بحران زده می‌گیرد و چه زمانی این آشفته بازار به پایان می‌رسد.
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار