PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۷۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
دیدار دو تیم ذوب‌آهن و استقلال با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.
استقلال طلسم ذوب‌آهن را شکستکیهان ورزشی-

ذوب آهن اصفهان (0) صفر- استقلال تهران (0)1
گل:محمد قریشی(1+90)گل به خودی
پاس گل:مهدی‌پور
داوری متوسط پیام حیدری با کمک حسن ظهیری و محمدجواد مداح
اخطار: صدقی و صادقی از ذوب آهن
بدون تماشاگر
زمین: هموار
هوا: خنک
ورزشگاه فولادشهر اصفهان- جمعه 22 مهر ماه 1401- ساعت: 17:30
*ذوب آهن: حبیب فرعباسی(4)، حامد نور محمدی(3)، آرمان قاسمی(3)،محمد قریشی(2)، امیرحسین رنگرز جدی(3)، سجاد جعفری(2)(احسون پنشنبه)(2)، امیر حسین صدقی(3)(85- نادر محمدی)(2)، محمد سلطانی مهر(3)(85- آرمان اکوان)، سجادآشوری(2)(62- صادق صادقی)(2)، محمدحسین اسلامی(3)، محمدرضا سلیمانی(2)(72- محمد امین درویشی)(2)
سرمربی: مهدی تارتار
*استقلال:سیدحسین حسینی(کاپیتان-3) ،رافائل سیلوا(3) ،عارف غلامی(3) ،کوین یامگا(3) ،ابوالفضل جلالی(2)(46- جعفر سلمانی)(3) ،روزبه چشمی(3)(66- سجاد شهباززاده)(2) – مهدی مهدی پور(4)- آرش رضاوند(3)(79- سعید مهری)(2) ،محمد محبی(3) – رضا میرزایی(2)(46- صالح حردانی)(3) – پیمان بابایی(2)(46- مهدی قایدی)(2)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو
نگاه کلی: استقلال در حالی راهی اصفهان شده بود که می دانست بازی دشواری را برابر تیمی دارد که تا اینجای مسابقات طعم شکست را نچشیده است. آبی ها برای رسیدن به صدر جدول و گرفتن جای رقیب دیرینه خود پرسپولیس، چشم به سه امتیاز این دیدار داشتند. آنها با سیستم همیشگی خود برابر یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ ظاهر شدند. از سوی دیگر تیم میزبان حریف دست و پا بسته ای نبود و در کنار بازی فشرده خود، به دروازه استقلال چشم داشت.
استقلال در نیمه اول به حرکات یامگا و محبی از جناح راست چشم داشت و یکی دو بار هم خطر ساز شد اما حضور یک گلر آماده به نام حبیب فرعباسی درون دروازه ذوبی ها، در این نیمه مانع گلزنی استقلالی ها شد.
در نیمه دوم بازی کمی افت کرد و تا دقیقه 70 بازیکنان دو تیم اغلب در ارسال ها اشتباه داشتند. استقلال با تغییرات گسترده به دنبال تغییر ریتم بازی خود بود و ذوب آهن نیز تغییراتی را انجام داد.
بازی در دقایقی پایانی دلچسب نبود و همه چیز گواهی بر تساوی بدون گل می داد که در یک صحنه بازیکن ذوب آهن اشتباه کرد و توپ را وارد دروازه خودی کرد تا هم استقلال پیروز شود و هم اولین شکست فصل ذوبی ها رقم بخورد.
ذوب آهن با قبول اولین شکست فصل با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.  استقلال نیز با سه امتیاز فولاد شهر 18 امتیازی شد تا جای سپاهان را در پله دوم جدول بگیرد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در صدر نباشد.
گل: در دقیقه 1+90 ارسال تماشایی مهدی مهدی پور را قریشی بازیکن ذوب آهن به اشتباه و با ضربه سر وارد دروازه خودی کرد.
حادثه ویژه:اشتباه و گل به خودی قریشی در آخرین دقایق بازی نتیجه را به سود استقلال رقم زد.
برترین بازیکن میدان:مهدی مهدی پور از استقلال



نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها