فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۶۴۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص مسابقه تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران برگزار کرد.
کیهان ورزشی-
مسابقه دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته هفتم برگزار و از سوی امیرقلعه نوعی سرمربی و سعید الهویی، مربی تیم گل گهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل داور مسابقه و رفتار غیرورزشی رخ داد.

با اعلام کمبته انضباطی: در خصوص تخلف انتسابی گل گهر سیرجان مبنی داشتن ۷ بازیکن اخطاری و تخلف امیر قلعه‌نویی و سعید الهوایی به ترتیب مبنی بر بدرفتاری و رفتار غیر ورزشی، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش ناظر و داور مسابقه، تخلفات انتسابی به افراد فوق محرز و مسلم تشخیص داده شد و استناد به مواد ۵۵ و ۵۸ و ۶۴ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه گل گهر سیرجان به پرداخت مبلغ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و امیر قلعه‌نویی به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم که به مدت یکسال تعلیق می شود محکوم شد. وی باید مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سعید الهویی نیز به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره قابل اجرا بوده و در خصوص جریمه تعیینی امیرقلعه نویی، ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف بوده و نسبت به سایر موارد قطعی است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی رسولی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
0
ساپینتو یک جلسه قلعه نوی هم یک جلسه؟کمیته انضباطی داره یا این احکام خودش رو جاودانه میکنه.
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
0
پیشنهاد می کنم که کلا امیر قلعه نویی را مادام العمر محروم کنید!!! یک نفر فحاشی به زبان پرتغالی می کند قلعه نویی محروم می شود!!! بیشتر داوران در بازی های تیم قلعه نویی مرتکب اشتباه می شوند و برایش پنالتی نمی گیرند آن وقت قلعه نویی چند ماه محروم می شود!!! فلان مربی بی ادبی می کند قلعه نویی محروم می شود!!! مشکل فوتبال و سرانش با قلعه نویی چیست!!! چرا همه زورشان را میزنند تا قلعه نویی فید شود!!! درحالیکه قلعه نویی پرافتخار و زحمتکش است و به فوتبال خدمت می‌کند . دشمنی با قلعه نویی دشمنی با فوتبال است. همه جای دنیا افرادی مثل قلعه نویی را مایه مباهات می دانند اما اینجا با تیشه به ریشه اش می زنیم امان از منیت و خود بزرگ بینی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار