PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کیهان ورزشی-

نتایج هفته دهم
*نساجی قائمشهر 2 - فولاد خوزستان 1
*سپاهان اصفهان 4 - تراکتور تبریز 2
*ملوان بندرانزلی صفر - پرسپولیس تهران 1
*مس کرمان 2 - صنعت نفت آبادان صفر
*استقلال تهران صفر - آلومینیوم اراک صفر
*نفت مسجدسلیمان صفر - مس رفسنجان صفر
*گل گهر سیرجان 1 - ذوب آهن اصفهان صفر
*پیکان تهران 1 - هوادار تهران 1

حرف اول

بازی های هفته دهم لیگ برتر برگزار شد و در پایان این هفته، تیم پرسپولیس تهران در صدر جدول باقی ماند. پرسپولیس که هفته هاست با استقلال رقابت شانه به شانه ای دارد، این هفته پیروز شد و از توقف استقلال برابر آلومینیوم بهره برد، تا فاصله دو تیم به عدد 2 برسد. هفته قبل، استقلال و پرسپولیس، هم امتیاز بودند و فقط تفاضل گل بهتر، پرسپولیس را در صدر جدول قرار داده بود. گلزنی های لوکادیا، کمک بزرگی به تیم سرخپوش پایتخت کرده و باعث کسب امتیازات زیادی برای این تیم شده است. قرمزها این هفته هم یک برد اقتصادی دیگر کسب کردند. یک گل توسط لوکادیا زدند و سه امتیاز گرفتند. آنها امسال به تیم فرصت طلبی تبدیل شده اند که قدر امتیازات را می دانند و با کمترین حمله، به گل می رسند. در سوی دیگر اما رقیب دیرینه سرخ ها - استقلال تهران - نوسانات زیادی دارد و برای خلق نمایش زیبا تلاش می کند و در این بین، امتیازاتی را راحت از دست می دهد. استقلال در سه هفته اخیر، کلی موقعیت گلزنی را در برابر تیم های فولاد، ذوب آهن و آلومینیوم هدر داده و از 9 امتیاز ممکنه، 5 امتیاز دشت کرده است. در هفته دهم، کار سه تیم جالب توجه بود. آلومینیوم که در تهران استقلال را با تساوی بدون گل متوقف کرد. نساجی که اولین باخت را در کارنامه تیم قدرتمند فولاد به ثبت رساند و سپاهان با نتیجه 4 بر 2 تراکتور را از پیش رو برداشت. مصاف بردیف و مورایس، زیباترین بازی هفته بود. در انزلی هم بازی پرسپولیس و ملوان، حواشی زیادی، هم در جریان بازی و هم در انتهای آن داشت اما نتیجه اش، به سود پرسپولیس بود و ...
بهترین های هفته دهم
تیم هفته
*نساجی قائمشهر: شاگردان حمید مطهری، چند هفته ای است که نتایج خوبی می گیرند و حریفان سرسختی را از پیش روی برمی دارند. آنها پس از غلبه 4 گله بر تیم نفت مسجدسلیمان و شکست دادن تیم مدعی گل گهر، این هفته تیم بدون باخت فولاد را شکست دادند. نساجی با این برد به جمع تیم های بالای جدولی اضافه شد و توانست لقب بهترین تیم هفته دهم را به خودش اختصاص دهد.

مربی هفته
*ژوزه مورایس (سپاهان اصفهان): مورایس پرتغالی بعد از شکست دادن ساپینتوی پرتغالی، سرمربی تیم استقلال، این بار یک مربی خارجی دیگر را مقهور هنر خود کرد. برد 4 بر 2 سپاهان برابر تراکتور باعث شد تا مورایس، مچ قربان بردیف را هم بخواباند و نشان دهد که بهترین مربی خارجی در لیگ امسال است. ضمن تقدیر از حمید مطهری سرمربی موفق نساجی، لقب بهترین مربی هفته را به مورایس می دهیم.

داور هفته
*وحید کاظمی (استقلال - آلومینیوم): در هفته ای که باز هم سر و صدای تیم ها از نحوه قضاوت ها بلند بود، کاظمی توانست از قضاوت بازی استقلال و آلومینیوم، نمره قبولی بگیرد‌ در این مسابقه، چند صحنه بحث برانگیز وجود داشت که با بررسی بیشتر مشخص شد که داور، عملکرد درستی داشته است. ابوالفضلی و باشنده، کمک داوران این مسابقه هم نمره قبولی گرفتند.

بازیکن هفته
*عیسی مرادی (سپاهان اصفهان): ضمن تقدیر از بازی خوب حسین پورحمیدی، سنگربان تیم آلومینیوم، لقب بهترین بازیکن هفته را به عیسی مرادی وینگر جوان تیم سپاهان می دهیم. مرادی که قبلا به او بازی نمی رسید در بازی با تراکتور، با اعتماد مورایس مواجه شد و 45 دقیقه در ترکیب تیمش، حضور یافت. او در این 45 دقیقه، چنان موثر ظاهر شد که ما را مجاب کرد تا لقب بهترین بازیکن هفته را به وی بدهیم. مرادی، دو بار دروازه تراکتور را گشود.

بازی هفته
*سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز: این بازی، 6 گل داشت و کلی حاشیه. از اخراج زودهنگام اخباری، سنگربان باتجربه تراکتور تا دبل مرادی جوان در گلزنی و حضور کاوه رضایی، همراه با گل و ... به همین جهات، لقب بازی هفته را به مصاف طلایی پوشان اصفهانی و سرخپوشان تبریزی اختصاص می دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار