PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور میهمان‌های ویژه برگزار شد.
کیهان ورزشی- 

 بازیکنان تیم ملی ایران در فاصله ٢٨ روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی به تمرینات آماده سازی خود زیر نظر کارلوس کی‌روش ادامه دادند.
 
* تمرین صبح از ساعت ١٠ و در دو مرحله انجام شد. در مرحله نخست بازیکنان با حضور در مجموعه تمرینی پک، تمرینات اختصاصی را زیر نظر ریکاردو و الکساندر لوپز انجام دادند و پس از پایان این بخش با حضور در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال با هدایت سرمربی تیم ملی به تمرین با توپ مشغول شدند.

*پاس‌کاری سرعتی و تک‌ضرب، تمرینات تاکتیکی و تمرین ضربات نهایی و داخل چارچوب بخش‌هایی از این تمرین جدی ملی‌پوشان بود. 
 
*چهار دروازه‌بان هم پس از انجام تمرینات اختصاصی در پک و پس از آن بر روی چمن، در بخش تمرینات تاکتیکی امروز در درون دروازه قرار گرفتند و در مقابل ضربات تک ضرب بازیکنان مهاجم از دروازه حفاظت کردند.

* در بخشی از این تمرین کی‌روش به پرهان خانلری، پزشک تیم ملی توصیه کرد با دقت وضعیت شجاع خلیل زاده را بررسی کند.
 
* بازی درون تیمی در زمینی با ابعاد کوچک بخش دیگری از تمرین امروز را تشکیل می‌داد.
 
* هوای مطبوع پایتخت در نخستین روز آبان و تمرینات متنوع سرمربی تیم ملی شادابی خاصی را ایجاد کرده بود.

* قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفت‌وگو پرداخت.

*بردیف، در این دیدار با اشاره به وضعیت بازیکنان تراکتور، از آمادگی‌‌اش برای همکاری و تعامل با تیم ملی خبر داد و برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد.

کی‌روش نیز در این دیدار با تشکر از همکاری باشگاه تراکتور با تیم ملی، در خصوص شرایط بازیکنان و ضرورت همکاری باشگاه‌ها برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی توضیح داد.

* پس از پایان این گفت‌و‌گو که در دفتر سرمربی تیم ملی انجام گرفت، بردیف و ایوب بهتاج با همراهی سرمربی تیم ملی از پک بازدید کردند.

* شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی که روز گذشته در ساختمان پک تمرین کردند امروز تمرینات خود را در زمین چمن شماره دو مرکز ملی فوتبال هم پیگیری کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار