PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
هوادار در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر، برابر استقلال شکست خورد.
کیهان ورزشی-

*هوادار (0)صفر - استقلال تهران(1) 1
گل: محمد محبی(9)
پاس گل: مطهری
داوری خوب حسن اکرمی با کمک سعید قاسمی و یوسف مغروری
اخطار: ساپینتو(سرمربی) ، مهری و محبی از استقلال و انتظاری از هوادار
بدون تماشاگر
زمین:هموار
هوا:خنک
ورزشگاه پاس قوامین تهران- جمعه 6 آبان 1401- ساعت 16
*هوادار: میلاد فراهانی(3)، امیرحسین پورمحمد(2)(46- محسن سفید چقایی)(3)، فریبرز گرامی(2)(46- مهدی عبدی)(2)، عزت‌الله پورقاز(2)، صایب محبی(2)، بابک مرادی(2)(67- حسین صادقی)(2)، داریوش شجاعیان(کاپیتان-2)(46- محمدجواد محمدی)(2)، نیما انتظاری(2)، سیدمحمد میری(2)، فرزاد جعفری(2)(74 - مهدی مهدی‌خانی)(2)و محمد چهارمحالی(2)
سرمربی: ساکت الهامی
استقلال: سید حسین حسینی(کاپیتان-3)، عارف غلامی(3)، رافائل سیلوا(3)، کوین یامگا(4)، جعفر سلمانی(3)، روزبه چشمی(3)، آرش رضاوند(3)(67- مهدی مهدی پور)(2)، سعید مهری(3)(67-زبیر نیک نفس)(2)، مهدی قایدی(3)(58 - رضا میرزایی)(2)، محمد محبی(4)(85- صالح حردانی) و ارسلان مطهری(3)(67-سجاد شهباززاده)(2)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

نگاه کلی: استقلال در شرایطی برابر تیم هوادار قرار گرفت که می دانست برای عقب نماندن از رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس در کورس قهرمانی، محکوم به پیروزی است. ساکت الهامی که در این سالها با تیم های مختلف برای آبی ها دردسرساز شده بود، اینبار خیلی زود غافلگیر شد و توپ را درون دروازه خود دید. استقلال در این بازی با میدان دادن به ارسلان مطهری و سعید مهری از ابتدا، به دنبال استفاده از اشتباهات تیم میزبان بود و در همان دقایق ابتدایی که هنوز یخ بازی آب نشده بود، روی اشتباه هافبک هوادار و فرصت طلبی محمد محبی ستاره این روزهای خود به گل رسید. بعد از این گل، هوادار حملات جسته و گریخته ای داشت اما چندان خطرساز نشد . در مقابل، استقلال دو بار توسط قایدی و مطهری روی دروازه هوادار خطرساز شد که ضربات آخر این بازیکنان دقت لازم را نداشت. در ادامه، بازی دلچسبی را شاهد نبودیم و نیمه نخست با همان تک گل استقلال به پایان رسید.
در نیمه دوم هوادار چند تعویض داشت تا روی دروازه استقلال فشار بیاورد و گل خورده را جبران کند اما چندان موثر نبود. استقلال هم که سعی داشت با در اختیار گرفتن میانه میدان به اداره بازی بپردازد، چند تعویض داشت. اضافه شدن شهبازاده البته نشان می داد که ساپینتو چشم به ضدحملات برای افزودن به اندوخته خود دارد.
در ده دقیقه پایانی بازی، استقلال چند بار روی دروازه هوادار خطرساز شد اما موفق به گلزنی نشد تا دیدار دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد. استقلال با این برد و با 22 امتیاز و رسیدن به رتبه دوم جدول به تعطیلات لیگ برتر رفت و هوادار نیز با 12 امتیاز در رده جایگاه دهم قرار گرفت.

شرح گل:دقیقه 9 بازی روی اشتباه بازیکنان هوادار ،توپ به ارسلان مطهری رسید و وی با پاسی زیبا محبی را در مسیر دروازه میزبان قرار داد  و این بازیکن نیز با ضربه ای محکم و دقیق گلزنی کرد.


حادثه ویژه: در همان ابتدای بازی و در دقیقه 9 هافبک هوادار غفلت کرد و ارسلان مطهری از این غفلت وی استفاده کرد و محبی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا وی گل سه امتیازی بازی را به ثمر برساند.

برترین بازیکن میدان: کوین یامگا از استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها