PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
در آخرین مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی پرگل رسید.
کیهان ورزشی-

آخرین مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که مسابقه با نتیجه  5  بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

ذوب آهن بعد از  دو شکست متوالی پیروز شد و با 13 امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد. نفت مسجدسلیمان هم با این شکست با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی‌ماند. نفت پیش از این مسابقه 4 باخت متوالی و یک مساوی داشت و این ششمین باخت فصل شاگردان رضا مهاجری بود. نفت بازهم یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرد این تیم با 24 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد.

*ذوب آهن اصفهان(2) 5       -نفت مسجد سلیمان(1) 1

گل ها:محمد رضا سلیمانی(4) ، نوید آشوری(پنالتی-28) ، آرمان اکوان (65) ،محمد حسین اسلامی (89) و بهمن سالاری(3+90) برای ذوب آهن و حسین شنائی (41) برای نفت مسجدسلیمان

پاس گل ها :آشوری(4) و نادرمحمدی(65) برای ذوب آهن

داوری متوسط نادر جنگی باکمک حسن انتظاری و اسماعیل احمدی

اخطار:درویشی و جعفری از ذوب آهن

بدون تماشاگر

زمین:هموار، هوا:سرد

ورزشگاه فولادشهر اصفهان- جمعه 6 آبان 1401 -ساعت 18:30

*ذوب آهن: حبیب فرعباسی(3)، حامد نورمحمدی(کاپیتان- 3)، پوریا پورعلی(3)(83- پویا مختاری)(2)، صادق صادقی(2)(63- نادرمحمدی)(3)، سجاد آشوری(4)(31- محمدامین درویشی (2)((83-سجاد جعفری)(2)، آرمان اکوان(4)، امیرحسین رنگرز جدی(4)، محمد سلطانی‌مهر(3)، محمدعلی فرامرزی(3)، محمدحسین اسلامی(4) و محمدرضا سلیمانی(4)
سرمربی:مهدی تارتار
*نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده(2)، مجتبی مقتدایی(2)، علیرضا دغاغله(2)، عقیل کعبی(2)، حسین شنانی(3)، میثم نقی‌زاده(2)، آریا برزگر(2)، رضا دهقانی(2)(65- مسلم مجدمی)(2)، میلاد باقری(2)( 16- علی عبدالله زاده)(2)، اسماعیل بابایی(2) و امیرحسین کریمی(2)
سرمربی:محمد رضا مهاجری

نگاه کلی:ذوب آهن با استفاده از نقاط ضعف خط دفاع نفت مسجد سلیمان خیلی زود به گل رسید و دقایقی بعد به یک ضربه پنالتی دست یافت که صادقی پنالتی را هدر داد.ذوب آهن در ادامه به نفوذهایش از جناح راست ادامه داد و دوباره به پنالتی رسید که این بار آشوری ، پنالتی را به گل بدل کرد. بازی قبل از اعلام پنالتی به سود ذوب آهن برای دقایقی به علت خاموش شدن پروژکتورهای ورزشگاه متوقف شد.نفت در ادامه نیمه نخست از فاز دفاعی خارج شد و توانست توسط شنائی به گل یرسد تا نیمه اول با برتری میزبان خاتمه یابد. دقیقه 8 محسن زاده ضربه پنالتی صادقی هافبک ذوب آهن را دفع کرد و مدافع نفت توپ را روانه کرنر کرد. نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم برای جبران نتیجه میل به حمله داشت اما ذوب آهن روی یک اوت دستی بلند به گل سوم رسید تا میزبان با آسودگی به بازی ادامه دهد و در ادامه دو گل دیگر به ثمر برساند تا سه امتیاز خانگی این بازی را کسب کند.


شرح گل ها: دقیقه 4 ارسال جدی از جناح راست با کنترل و پاس خوب آشوری همراه شد تا سلیمانی با یک ضربه توپ را در گوشه دروازه نفت جای بگیرد.دقیقه 29 ضربه پنالتی آشوری در حالی که محسن زاده روی خط دروازه بی حرکت بود در گوشه دروازه نفت جای گرفت. دقیقه 41 شنائی از جناح چپ نفوذ کرد و پس دریبل مدافع حریف با ضربه ای زمینی، توپ را در گوشه دروازه ذوب آهن جای داد. دقیقه 65 اوت دستی بلند و نمایشی محمدی  با فرصت طلبی و ضربه سر آکوان وارد دروازه نفت شد.دقیقه 89 ضربه جدی موقعیت تک به تک توسط محسن زاده برگشت داده شد و اسلامی توپ برگشتی را با یک بغل پا در گوشه دروازه نفت جای داد.دقیقه 3+90بهمن سالاری از روی خط محوطه جریمه با یک ضربه سنگین، گل پنجم تیمش را وارد دروازه نفت کرد.

حادثه ویژه:دقیقه 65 ضربه سر آکوان با اوت دستی بلند محمدی به گل سوم ذوب آهن بدل شد.

*برترین بازیکن میدان:محمد حسین اسلامی از ذوب آهن




نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار