PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
تیم فوتبال پرسپولیس امروز تمرین ۱۰۰ دقیقه‌ای و سنگینی را در زمین تهرانسر و در حضور مدیر تیم‌های پایه این باشگاه برگزار کرد.
کیهان ورزشی-

سرخپوشان ایران از ساعت ۱۲ امروز در زمین تهرانسر تمرین سنگینی را پشت سر گذاشتند. این تمرین به مدت ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید.

محسن خلیلی مدیرتیم‌های پایه پرسپولیس هم دقایقی از تمرین را به نظاره نشست و قبل از آن با یحیی گل‌محمدی و اعضای کادر فنی دیدار و گفت‌وگو داشت. او در جریان این حضور وضعیت بازیکنان تیم امید که در تمرینات تیم اصلی حضور دارند را نیز جویا شد.

گرم کردن، کشش، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، نبردهای یک به یک مهاجمین و مدافعین برای گلزنی و ممانعت از آن و فوتبال درون تیمی از جمله برنامه‌هایی بود که در این تمرین به اجرا در آمد.

همچنین شاگردان یحیی گل محمدی سه حریف تدارکاتی خواهند داشت که اولین بازی دوستانه را پنج‌شنبه  هفته جاری برابر تیمی از رقابت‌های تهران به نام ستاره سرخ برگزار خواهد کرد. این در حالی است که دو بازی دیگر برابر تیم‌های لیگ برتری و به ترتیب برابر مس کرمان و فولاد خوزستان خواهد بود. برنامه‌ این بازی‌ها پس از نهایی شدن زمان آن‌، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار