PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
سرمربی روسی تیم تراکتور تبریز به باشگاه تراکتور تبریز درخواست جدایی داد و گفت: موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده است.
کیهان ورزشی-
قربان بردیف بعد از بازی دوستانه با العداله عربستان در جمع اعضای تیم، اظهار داشت: طی روزهای اخیر موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری‌های طرف مقابل، مذاکرات جدی‌تر شده و در همین راستا امروز درخواست جدایی‌ام از تراکتور را به مدیریت باشگاه ارایه دادم.

وی با بیان اینکه موضوع «پول» در انتخاب تیم جدید، مطرح نیست، تاکید کرد: جدایی از تراکتور صرفاً جبراً و بنا به نیاز فوتبال روسیه به من اتفاق افتاده است و برحسب وظیفه اخلاقی باید به این کشور بازگردم. ممنونم از آقای زنوزی که پیشنهاد حضور در تراکتور را به من داد و در این مدت به خوبی علاوه بر حمایت، تمامی امکانات و شرایط لازم را فراهم کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: حضورم در تراکتور باعث شد که اعضای تیم، هواداران و ملّت ایران را بهتر بشناسم. اکنون رابطه دوستانه و صمیمی با همه شما دارم که دستیابی به این رابطه آسان نبود و پایان آن نیز آسان نخواهد بود.

بردیف در پایان گفت: امیدوارم هیات مدیره و مدیریت باشگاه شرایط من را درک کنند و همچنین امید آن‌را دارم که در آینده نیز بتوانم به باشگاه تراکتور کمک کنم.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور نیز پس از پایان این اظهارات، خطاب به قربان بردیف، گفت: فارغ از تصمیم مدیریت باشگاه در قبال درخواست جدایی شما، به نمایندگی از بازیکنان از شما و همکاران‌تان تشکر می‌کنم. زحمات زیادی برای تراکتور و ما بازیکنان کشیده‌اید و روزهای خوبی را با شما داشته‌ایم.

شایان ذکر است، اردوی تراکتور در آنتالیای ترکیه که از ۲۰ آبان آغاز شده است، امروز -دوم آذرماه- به پایان رسید و اعضای تیم فردا به ایران برمی‌گردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار