PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
 تیم ملی فوتبال کره جنوبی در اولین گام خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اروگوئه را متوقف کرد.
کیهان ورزشی-
تیم‌های ملی فوتبال اروگوئه و کره جنوبی از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه - به وقت تهران) در اولین بازی خود از گروه H  و ورزشگاه اِجوکیشین‌سیتی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت. یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های این بازی را فدریکو والورده هافبک اروگوئه خلق کرد که شوت سرکش او در دقیقه 89 به تیر دروازه کره‌ای‌ها خورد و به بیرون رفت. کره‌ جنوبی هم موقعیت‌هایی در این بازی داشت اما در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازها در اولین بازی خود رضایت دادند.

دیه‌گو فورلان مهاجم سابق تیم ملی اروگوئه و پارک جی‌سونگ ستاره پیشین تیم ملی فوتبال کره جنوبی که زمانی در منچستریونایتد همبازی بودند، میهمانان ویژه این بازی بودند. قضاوت این دیدار برعهده کلمنت تورپین داور سرشناس فرانسوی است. در وقت‌های تلف شده بازی داور به پائولو بنتو  سرمربی کره جنوبی که اعتراض شدیدی به عملکرد او داشت، کارت زرد نشان داد.

به این ترتیب پس از عربستان و ژاپن که با برد این تورنمنت را آغاز کردند، کره جنوبی سومین تیم آسیایی شد که جام بیست‌ودوم را با امتیاز آغاز کرد. تیم‌های قطر، ایران و استرالیا به عنوان دیگر نمایندگان آسیا در بازی اول‌شان شکست خوردند.

شاگردان دیه‌گو آلونسو در بازی بعدی خود در تاریخ هفتم آذر به مصاف پرتغال می‌روند. شاگردان پائولو بنتو در کره‌ جنوبی هم در همان روز با غنا دیدار خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار