PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۷۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
کیهان ورزشی-

دومین بازی تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر ولز در ورزشگاه احمد بن علی دوحه با بردی خاطره انگیز خاتمه یافت .تیم ملی ایران از همان دقایق ابتدایی حمله ور شد و یکی از بهترین های خود در جام جهانی را انجام داد.ایران ۲ گل زد و چهار گل هم نزد! بازیکنان کارلوس کی روش دوبار دیرک دروازه ولز را لرزاند و یک گل شان هم در نیمه نخست مردود اعلام شد.ضمن این که تماشاگران پرشور ایران با پرچم های سه رنگ کشورمان وارد ورزشگاه شدند و جو خوبی خارج از ورزشگاه به وجود آوردند‌بطوریکه تماشاگران با پرچم های ایران عکس گرفتند و با فریاد ایران ایران حضور خود را نمایان کردند.تماشاگران ایرانی بیشتر از ولزی ها بودند و در ورزشگاه هم یکصدا برای تیم ملی ایران کف و هورا کشیدند تا روز خاطرانگیزی در فوتبال ما رقم بخورد.تماشاگران ایرانی پس از برد ارزشمند ، خارج از ورزشگاه جشن پیروزی گرفتند.

تشویق حسینی
تماشاگران ایرانی پس از واکنش خوب سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با ولز بشدت سنگربان تیم ملی را تشویق کردند و حسینی هم که با روحیه درواژه بانی می کرد برای تماشاگران ایرانی دست تکان داد.

هواداران با پرچم های ایران آمدند
جمعه تنها تصویری که در ورزشگاه احمد بن علی نمایان بود پرچم های ایران در دست تماشاگران بود.بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه با پرچم ایران آمده بودند و پرچم ایران برافراشته شد.


رامین باتعصب
رامین رضاییان در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از بهترین بازی های خود را انجام داد.او در نیمه نخست در تمامی دوئل ها با ولزی ها برنده بود و یکی دوبار هم بازیکنان ولز در جناح راست جا گذاست و ارسال های خوبی داشت.رامین در نیمه دوم تهاجمی تر ظاهر شد و دوندگی بالایی داشت.

زوج ایرانی و ولزی
قبل از آغاز بازی ایران و ولز با یک زوج روبرو شدیم که ایرانی - ولزی بودند.فرزندشان فارسی صحبت می کرد و بانوی ایرانی به ما گفت که برای تماشای این مسابقه لحظه شماری کرده بودیم و شوهرم گفته که امروز ولز بازی سختی با ایران دارد.

طرفداران هندی تیم ملی با پرچم ایران
سه جوان هندی مسلمان با پرچم ایران وارد ورزشگاه شدند و هنگام ورود برای دقایقی پرچم بزرگ ایران را به نمایش درآوردند.آنها به خبرنگار کیهان ورزشی گفتند که دوست دارند تیم ایران برابر ولز پیروز شود و ایران در بازی قبلی دچار بدشانسی شد.

خوشحالی امیر قطر از برد ایران
امیر قطر در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت و بازی ایران و ولز را از نزدیک تماشا کرد.وی پس از برد ایران نتوانست در جایگاه ویژه بماند و از جایگاه بیرون آمد و برای تیم ملی ایران دست زد و به ایرانی تبریک گفت.او از برد ایران خوشحالی کرد.

نماز جماعت ایرانیان
تعدادی از هموطنان ایرانی قبل از شروع بازی ایران با ولز در حاشیه ورزشگاه نماز جماعت برپا کردند و سوژه عکاسان و فیلمبرداران حاضر در ورزشگاه شدند.

عکس حاج قاسم در دست تماشاگر ایرانی
یک هموطن ایرانی با عکس شهید حاج قاسم سلیمانی روی سکوهای ورزشگاه احمد بن علی دوحه دیده شد.این هوادار ایرانی ، عکس حاج قاسم را در دست داشت و به نمایش گذاشته بود که سوژه عکاسان و فیلمبرداران شد.

کی روش روی دست ملی پوشان
ملی پوشان پس از شکست تیم ملی ولز به سمت کارلوس کی روش رفتند و سرمربی تیم ملی را در آغوش گرفتند . سردار آزمون اولین بازیکنی بود که به سمت کی روش رفت و سپس ملی پوشان ، کی روش را روی دست گرفتند و وی را به نشانه خوشحالی و تشکر روی دست گرفتند و به آسمان پرتاب کردند.

شادی منحصر به فرد سردار و روزبه
سردار آزمون و روزبه چشمی در لابه لای خوشحالی ملی پوشان به سمت هم رفتند و شادی منحصر به فردی انجام دادند.بطوریکه همدیگر در آغوش گرفتند و سوژه عکاسان شدند.
گزارش اختصاصی از دوحه/ جو ورزشگاه احمد بن علی قطر کاملا ایرانی بود
هدیه سردار و ترابی به تماشاگران ایرانی
سردار آزمون پس از کسب پیروزی ایران به سمت جایگاه روبروی نیمکت تیم ملی ایران رفت و پیراهن خود را به سمت تماشاکران ایرانی پرتاب کرد.هم چنین مهدی ترابی هم پیراهن خود را به یک هوادار ایرانی اهدا کرد و تشویق شد.

قطرمال در اشغال ایرانیان
تماشاگران ایرانی پس از خروج از ورزشگاه مشغول شادی شدند و پرچم های ایران را به اهتزار درآوردند.همه در چند دقیقه فقط نام ایران را فریاد زدند و صحنه های جالبی را خلق کردند.سپس تماشاگران روانه مرکز خرید «قطر مال» در جوار ورزشگاه احمد بن علی شدند و این مرکز خرید را به تسخیر خود درآوردند و جوی ایرانی شکل گرفت.

ممانعت پلیس قطر از ورود برخی با تی شرت های سیاسی
پلیس قطر قبل از بازی ایران و ولز اجازه نداد که پرچمی غیر از پرچم جمهوری اسلامی وارد ورزشگاه احمد بن علی شود.ضمنا تماشاگرانی که شعارهای غیرورزشی سرمی دادند سریعا توسط پلیس ورزشگاه به بیرون هدایت می شدند . پلیس قطر از ورود تماشاگرانی که روی تی شرت هایشان ، شعار سیاسی حک شده بود ممانعت به عمل می آورند.

*کیوان طباطبایی - دوحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار