PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال آمریکا براین باور است که آن‌ها عملکرد بهتری از انگلیس داشتند و با این نمایش امیدوار به صعود هستند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از رویترز، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا جمعه شب در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه B به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از این دیدار کریستین پولیشیچ، مهاجم تیم‌ملی فوتبال آمریکا که نمایش درخشانی مقابل انگلیس داشت و موقعیت‌های زیادی روی دروازه پیکفورد ایجاد کرد، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پولیشیچ بعد از بازی گفت: براین باور هستم که ما نمایش خوب و قوی داشتیم و از توازن لازم برخوردار بودیم. حریف هم نمایش خوبی داشت. در بعضی از زمان‌های بازی کنترل و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. هواداران به خوبی از ما حمایت کردند و به این نتیجه خوب دست پیدا کردیم. ما هنوز می‌توانیم بهتر از این هم باشیم و این به خود ما بستگی دارد.

او ادامه داد: فضای ورزشگاه به سود حریف نبود و این به ما کمک کرد. به نظرم کفه ترازو به سود ما بود و توانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. بیش‌تر پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که ما تیم ضعیف این بازی خواهیم بود اما عکس آن را ثابت کردیم و به نظرم ما تیم برتر میدان بودیم.

بازیکن باتجربه آمریکا در پایان گفت: باید به خاطر این نتیجه به خود افتخار کنیم. این نتیجه باعث می‌شود تا در دیدار پایانی با انگیزه بالایی به میدان رویم. باید فراموش نکنیم که هدف ما چیست و برای چه به این جام آمده‌ایم.

با این نتیجه آمریکا ۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. آن‌ها در بازی پایانی به مصاف ایران خواهند رفت و برای صعود حتما باید به پیروزی دست پیدا کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار