PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
 تیم ملی استرالیا با کسب یک پیروزی ارزشمند برابر تونس، نتیجه بازی اولش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را جبران کرد و به صعود شد.
کیهان ورزشی-

 در آغاز روز هفتم جام جهانی 2022 قطر، امروز (شنبه) از ساعت 13:30 به وقت تهران در ورزشگاه الجنوب و در یکی از بازی‌های گروه D تیم‌های تونس و استرالیا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر استرالیا همراه بود.

در این بازی اگرچه تونس تملک توپ، موقعیت‌های گلزنی و شوت‌های داخل چارچوب بیشتری داشت، تک گل دقیقه 23 میچ دوک برای پیروزی استرالیایی‌ها کافی بود. سانتری از سوی گودوین از جناح چپ روی محوطه جریمه که در بین راه به یکی از بازیکنان حریف تغییر مسیر داد، توپ را روی سر دوک قرار داد و او هم آن را دور از دست‌های دروازه‌بان حریف آفریقایی به تور دروازه چسباند.

  بعد از این گل فشار حملات تونسی‌ها بیشتر شد و یکی دو بار به طور جدی دروازه کانگروها را تهدید کردند اما در نهایت این تیم موفق به زدن گل تساوی نشد.

با این نتیجه استرالیا سه امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. تونس هم با همان یک امتیازی که از تساوی بازی اولش برابر دانمارک داشت به قعر جدول سقوط کرد و کارش برای صعود بسیار سخت‌تر شد، چرا که بازی آخر این تیم برابر فرانسه است، فرانسه‌ای که امشب از ساعت 19:30 به وقت تهران میزبان دانمارک خواهد بود.

در جدول، فرانسوی‌ها با 3 امتیاز و تفاضل گل +3 صدرنشین هستند، استرالیا با 3 امتیاز و تفاضل گل -2 در رده دوم قراردارد و پس از آنها هم دانمارک و تونس هر دو با یک امتیاز و با تفاضل گل‌های متفاوت (صفر برای دانمارک و منفی یک برای تونس) رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار