PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۷۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
شاگردان بنتو با کامبک و پیروزی مقابل پرتغال به مرحله حذفی جام جهانی صعود کردند.
کیهان ورزشی-

 دو تیم کره جنوبی و پرتغال در سومین دیدار خود از گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک کره جنوبی به پایان رسید.

کره جنوبی ۲ - پرتغال یک
داور: فاکوندو تیو (آرژانتین)
ورزشگاه: اجوکیشن سیتی
گل: ریکاردو هورتا (۵) از پرتغال - کیم یونگ‌ وون (۲۷) و هوان هی‌چان (۳ + ۹۰)
کارت زرد: لی کانگ‌این (۳۶) از کره جنوبی
کارت قرمز: -

ترکیب کره جنوبی: کیم سئونگ‌یو (دروازه‌بان)، کیم جن‌سو، کیم مون‌هوان، کیم یونگ‌وون (۸۱ - سون جون‌هو)، کیونگ وون‌کوون، جونگ وویونگ، هوانگ این‌بئوم، سون هیونگ‌مین، لی جائه‌سونگ (۶۵ - هوان هی‌چان)، لی کانگ‌این (۸۱ - هانگ یی جو)، چو گووسونگ (۳ + ۹۰ - چو یو مین).

ترکیب پرتغال: دیگو کاستا (دروازه‌بان)،‌ آنتونیو سیلوا، په‌په، ژائو کانسلو، دیگو دالوت، ریکاردو هورتا، ژوائو ماریو (۸۱ - ویلیام)، ویتینیا (۸۱ - برناردو سیلوا)، روبن نوس (۶۵ - رافائل لیائو)، متئوس نونیز  (۶۵ - ژائو پالینیا) و کریستیانو رونالدو (۶۵ - آندره سیلوا).

نیمه نخست

ساعت ۲۲:۳۰ بازی با سوت داور آرژانتینی آغاز شد.

پائولو بنتو، سرمربی کره‌ جنوبی به دلیل اخراج در بازی گذشته از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کند.

گل اول پرتغال: در دقیقه ۵ نفوذ دیگو دالو و پاس رو به بیرون او به ریکاردو هورتا رسید و ضربه این بازیکن در محوطه جریمه وارد دروازه کره جنوبی شد تا پرتغالی‌ها با گلی زودهنگام از حریف خود پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۷ ضربه کیم جین سو در مقابل دروازه دیگو کاستا به تور دروازه پرتغال نشست اما داور بازی اعلام آفساید کرد.

گل اول کره جنوبی: در دقیقه ۲۷ ضربه کرنر کره‌ای‌ها با برخورد به بازیکن پرتغال به کیم یونگ‌گوان رسید و این بازیکن توپ را وارد دروازه کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۳۵ شوت روی پای ویتینیا از پشت محوطه جریمه در دستان کیم سئونگ یو جای گرفت.

در دقیقه ۴۰ شوت سون از پشت محوطه جریمه در دستان دیگو کاستا قرار گرفت.

در دقیقه ۴۲ شوت ویتینیا با واکنش دروازه‌بان کره جنوبی همراه شد و در ادامه ضربه سر رونالدو روی ریباند از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۴ ضربه ریکاردو هورتا در محوطه جریمه را کیم سئونگ‌یو مهار کرد.

نیمه دوم

پرتغالی‌ها در ابتدای نیمه دوم چند حمله نصف و نیمه داشتند و موفق نبودند.

در دقیقه ۶۹ شوت هوانگ این‌بئوم با واکنش کاستا دفع شد.

در دقیقه ۷۴ ضربه کاشته لی کانگ‌این از بالای دروازه کاستا به بیرون رفت.

گل دوم کره جنوبی: در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده ضد حمله کره‌ای‌ها با سون هیونگ‌مین و پاس این بازیکن به هوان هی‌چان و در نهایت ضربه چان وارد دروازه کاستا شد تا کره‌ای‌ها کامبک بزنند و از پرتغال پیش بیفتند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
0
ژاپن و کره جنوبی فوتبال آسیا را در جام جهانی روسفید کردند . این دو کشور مایه فخر فوتبال آسیا در جهان هستند.برنامه ریزی صحیح منتج به نتایج درخشان در جهان می شود. امیدوارم فوتبال ایران به جای بازگشت به گذشته به فکر برنامه ریزی بهتر و شایسته سالاری باشد تا مثل ژاپن و کره جنوبی در آسیا بدرخشد. انصافا این دو کشور بهترین نتایج تاریخ فوتبال آسیا را کسب کردند و پس از کره شمالی که ایتالیا را در جام جهانی ۱۹۶۶ شکست داد و لقب طوفان زرد را به این تیم آسیایی اطلاق شد باردیگر فوتبال جهان را تکان دادند و ما می بایست از این دو کشور درس بگیریم و در مسیر این دو کشور حرکت کنیم. این در حالی است که استعدادهای فوتبال ایران به مراتب بیشتر از کره و ژاپن است و فوتبال ایران قدمت طولانی در آسیا دارد.آقای مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ، چهار سال فرصت دارد که فوتبال ایران را وارد جاده خوشبختی کند تا ما در جام جهانی ۲۰۲۶ مثل کره و ژاپن بدرخشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار