PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۷
دیدار صربستان و سوئیس در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۳ بر ۲ سوئیس پایان یافت.
کیهان ورزشی- 

 دیدار دور سوم گروه G، بین تیمهای صربستان و سوئیس برگزار شد که گزارش این بازی را در زیر می‌خوانید:

صربستان ۲ - سوئیس ۳
داور: فرناندو راپالینی (آرژانتین)
ورزشگاه: ۹۷۴ شهر دوحه
گل: ژردان شکیری، بریل امبولو و رمو فرولر برای سوئیس، الکساندر میتروویچ و دوشان ولاهوویچ برای صربستان
کارت زرد: ویدمر، روبن وارگاس، گرانیت ژاکا و فابیان شار از سوئیس، سرژ میلنکوویچ ساویچ، پاولوویچ، رایکوویچ، دیمیتروویچ، گادلیه، الکساندر میتروویچ و نیکولا میلنکوویچ از صربستان
کارت قرمز: -

ترکیب صربستان: وانیا میلینکوویچ ساویچ (دروازه‌بان)، نیکولا میلنکوویچ، میلوش ولایکوویچ (۵۵- یوکا لوویچ)، استراهینیا پاولوویچ، آندریا زیوکوویچ (۷۸- رادونیچ)، سرژ میلینکوویچ ساویچ (۶۸- ماکسیموویچ)، ساشا لوکیچ، فیلیپ کاستیچ، دوشان تادیچ (۷۸- جورجیچ)، دوشان ولاهوویچ (۵۵- گادلیه) و الکساندر میتروویچ.

ترکیب سوئیس: گرگور کوبل (دروازه‌بان)، سیلوان ویدمر، مانوئل آکانجی، فابین شار، ریکاردو رودریگز،‌ رمو فرولر، گرانیت ژاکا، جبرئیل ساو (۶۸- فرناندز)، ژردان شکیری (۶۹- دنیس زکریا)،‌ روبن وارگاس (۸۳- کریستین فاسانخت) و بریل امبولو.

نیمه نخست
ساعت ۲۲:۳۰ بازی با سوت داور آرژانتینی آغاز شد.

در همان ۳۰ ثانیه ابتدایی سوئیس هجومی‌تر آغاز کرد و در ثانیه ۳۰، رفت و برگشت‌ها سبب شد تا امبولو با ساویچ تک به تک شود که ضربه مهاجم سوئیس را دفع کرد و در ریباند شوت ژاکا را هم مهار کرد.

در دقیقه ۱۲، زیوکوویچ می‌توانست با ضربه از راه دور دروازه کوبل را باز کند اما ضربه او به تیر خورد و در ریباند هم ولاهوویچ قدر این فرصت را ندانست.

در دقیقه ۲۱، ارسال رودریگز از سمت چپ با دفع توپ ناقص پاولوویچ به ساو رسید و این بازیکن توپ را به شکیری رساند تا ضربه او پس از برخورد به پاولوویچ به تور دروازه صربستان بوسه بزند و سوئیس را یک بر صفر پیش بیاندازد.

در دقیقه ۲۷، ارسال تادیچ از سمت راست با ضربه سر زیبای میتروویچ همراه شد تا صربستان بتواند بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۳۱، ارسال زیبای رودریگز، شکیری را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۵، پاس در عرض تادیچ با دفع ناقص مدافع سوئیس به ولاهوویچ رسید تا این بازیکن با ضربه‌ای هوشمندانه دروازه سوئیس را برای بار دوم باز کند.

در دقیقه ۴۴، پاسکاری زیبای بازیکنان سوئیس توپ را در سمت راست به ویدمر رساند و او با ارسالی زمینی دروازه خالی را برابر امبولو قرار داد تا او گل تساوی تیمش را وارد دروازه حریف کند.

داور برای این نیمه ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که اتفاق خاصی در آن رخ نداد تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم

بازی با سوت راپالینی در نیمه دوم آغاز شد.

در دقیقه ۴۷، شکیری توپ را برای وارگاس فرستاد و او با پشت پا توپ را برای فرولر کاشت و هافبک سوئیس بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۲، ضربه ایستگاهی آکانجی از کنار دروازه صربستان به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۹، فاساناخت با ساویچ تک به تک شد که دروازه‌بان صربستان ضربه بازیکن سوئیس را دفع کرد.

در اوقات تلف شده این دیدار، بازیکنان دو تیم با شیطنت گرانیت ژاکا درگیر شدند که داور در نهایت به هافبک سوئیس کارت زرد نشان داد.

در ۷ دقیقه وقت تلف شده نیز خطری روی دروازه‌ها رخ نداد تا سوئیس با برتری ۳ بر ۲ برابر صربستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم شود و حریف پرتغال در این مرحله شود. صربستان نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار