PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
جلسه پایانی رئیس فدراسیون کشتی با اعضای تیم ملی کشتی آزاد پیش از اعزام به آمریکا شب گذشته در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.
کیهان ورزشی- 

رئیس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان آزادکار گفت: شما با افتخار نماینده شایسته ۸۵ میلیون ایرانی هستید؛ درست است که شما جوان هستید اما به شما قول میدهم بهترین کشتی ها را می توانید بگیرید و باید برای مملکت خود بجنگید و از نام ایران دفاع کنید.

وی ادامه داد: بالا بردن پرچم لحظه دلچسبی است و شما خالق آن هستید و می توانید به این طریق شادی را به خانه های مردم بیاورید‌.

دبیر عنوان کرد: در حال پیگیری هستیم که مشکل ویزای علیرضا کریمی، امیر علی آذر پیرا، علی اکبر فضلی، احسان امینی و ابوذر اسلامی را حل کنیم تا با پرواز فردا شب راهی آمریکا شوند.

رئیس فدراسیون کشتی به سطح بالای این مسابقات اشاره کرد و افزود: تیم منتخب جهان و ژاپن تیم های خوبی هستند ولی شما توان شکست آنها را دارید و باید با تمام وجود روی تشک بجنگید و با برنامه کار کنید تا آنها را شکست دهید.

وی ادامه داد: افتخار آفرینی شما در مسابقات باعث افزایش روحیه جامعه می‌شود و باید با قدرت در مسیری که هستید پیش بروید تا پرچم پرافتخار ایران عزیزمان را به اهتزاز درآورید.

رئیس فدراسیون کشتی به رویارویی احتمالی با تیم آمریکا اشاره کرد و گفت: این دیدار سخت است ولی کشتی گرفتن با آنها ساده است و باید خوب ببینید و هر لحظه فرصت شد پای حریف را بگیرید و خاکش کنید
و نفس کم نیاورید تا آنها را شکست دهید.

دبیر عنوان کرد: چرخه انتخابی تیم ملی به شما کمک می کند تا بهتر کشتی بگیرید همچنین این رقابت‌ها فرصت خوبی است آینده‌ خودتان را ثابت کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برایتان آرزوی موفقیت می کنم، به خدا توکل کنید و با تمام وجودتان کشتی بگیرید تا باعث خوشحالی مردم عزیز کشورمان شوید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار