ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۷۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
سرمربی هلندی منچستر یونایتد می‌گوید تا زمان انتشار مصاحبه جنجالی رونالدو از قصد او برای جدایی از یونایتد بی‌خبر بود.
کیهان ورزشی-

باشگاه منچستر یونایتد پس از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو که در آن گفته بود، احساس می‌کند باشگاه به او خیانت کرده است و برای تن‌هاخ احترامی قائل نیست، قرارداد ستاره پرتغالی را فسخ کرد.

تن هاخ، سرمربی منچستر یونایتد در کمپ زمستانی تیمش در اسپانیا درباره جدایی رونالدو از یونایتد گفت: به نظرم این کاملا واضح است که پس از آن مصاحبه، او باید باشگاه را ترک می‌کرد. من فکر می‌کنم بحثی راجع به این موضوع نداریم.

او افزود: من از ابتدا تا الان می‌خواستم که رونالدو در منچستر بماند. او می‌خواست جدا شود، این موضوع واضح است. زمانی که یک بازیکن واقعا نمی‌خواهد در باشگاه بماند، او باید برود. این واضح است. من فکر می‌کنم به عنوان عضو باشگاه، نمی‌توان آن مصاحبه را قبول کنم. آن مصاحبه عواقبی خواهد داشت که وقتی رونالدو قصد انجام آن را داشت، از عواقب آن با خبر بود. رونالدو قبلا هیچوقت به من نگفته بود که می‌خواهد باشگاه را ترک کند.

سرمربی منچستر یونایتد با بیان این که رونالدو پیش از شروع فصل به ماندن در یونایتد ابراز علاقه کرده بود، بیان کرد: تا لحظه انجام مصاحبه، رونالدو اصلا به من نگفته بود که می‌خواهد باشگاه را ترک کند. در تابستان ما یک بار با هم صحبت کردیم. او آمد و گفت که اگر بخواهد بماند، تا یک هفته به من خبر می‌دهد. سپس او برگشت و گفت که می‌خواهد بماند. من تا لحظه انتشار مصاحبه رونالدو، هیچ چیزی مبنی بر درخواست جدایی او نشنیده بودم.
برچسب ها: تن هاخ ، رونالدو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها