PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه که به خاطر آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داده، پیامی را برای هم تیمی های خود قبل از بازی برابر مراکش منتشر کرد.
کیهان ورزشی-

به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی یکی از شانس های اصلی بالا بردن جام در قطر است. فرانسه تیم بسیار باکیفیتی و پر مهره‌ای دارد و توانست با شکست انگلیس مدعی حریف مراکش در نیمه نهایی جام جهانی شود.

کریم بنزما قبل از رویارویی فرانسه با مراکش پستی را برای هم تیمی های خود منتشر کرد و در آن نوشت: ادامه دهیم دوستان، تا پایان مسیر تنها دو بازی باقی مانده است. بیاید با هم برویم.

بنزما در بهترین شرایط خود جام جهانی را از دست داد. او در سال ۲۰۲۲ نمایش خیره کننده‌ای با رئال مادرید داشت و توانست عنوان بهترین بازیکن جهان را به دست آورد اما از شانس بد او و فرانسوی‌ها در اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه مصدوم شد و در آستانه جام جهانی از فهرست خروس ها خط خورد.

اولیویه ژیرو جایگزین بنزما در خط حمله فرانسه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و کیلیان ام‌باپه هم در صدر جدول بهترین گلزنان جام جهانی است و این باعث شده است تا غیبت بنزما احساس نشود و فرانسه از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

بنزما به شرایط بازی رسیده است و خود را آماده از سرگیری لالیگا با رئال مادرید می کند. او می تواند در دیدار برابر وایادولید در هفته پانزدهم که قرار است ۳۰ دسامبر برگزار شود به میدان برود.
برچسب ها: کریم بنزما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار