PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۷۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: شاید از این جهت که دو معاون وزیر مشغله دارند، دچار مشکل شویم اما ما مثبت نگاه می‌کنیم.
کیهان ورزشی- 

غفور کارگری پس از انتخاب به عنوان رییس جدید کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: رقابت بسیار جدی داشتیم و برای تکمیل برخی پست ها، رقابت محکم بود. از ابتدا پیشنهادم به دوستان این بود که روال انتخابات قانونی، حقیقی و همراه با رفاقت باشد. لطف و عنایت دوستان شامل حال من شد و به عنوان رییس انتخاب شدم. مسئولیت سخت، سنگین و پرکاری است و باید با توکل به خدا بتوانیم مباحث را پیش ببریم. به دوستان دیگر که انتخاب شده اند نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم منسجمی برای پیشبرد اهداف عالی پارالمپیک، باشیم.

کارگری در مورد کم بودن حاشیه های انتخابات پارالمپیک نیز گفت: عزیزانی که در این فضا رقابت کردند، تلاش کردند وارد حاشیه نشوند. راحت ثبت نام کردند و رزومه ارائه دادند و در خود مجمع نیز افرادی که احساس کردند انصراف بدهند، بهتر است این کار را انجام دادند. ورزش مربوط به حوزه جانبازان و معلولان و نابینایان حاشیه کمتر دارد و به متن پرداخته می شود و ما هم تلاش می کنیم، همین مسیر را برویم.

او در مورد انتخاب دبیر پارالمپیک نیز گفت: من امروز به آقای تابع حکم سرپرست دبیری دادم و در روزهای آینده تصمیم گیری می کنیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این پرسش که دو معاون وزیر به عنوان نواب رییس انتخاب شدند و با توجه به مشغله هایی که دارند، این مسئله مشکل ساز نمی شود؟ تصریح کرد: از جهت مشغله داشتن آنها نگاه کنیم، چرا شاید مقداری دچار مشکل شویم اما ما  مثبت نگاه می کنیم و دو معاون وزیر، نواب رییس کمیته ملی پارالمپیک شدند و حامیان خوبی برای  ورزش پارالمپیک هستند. علاوه بر این قبل از انتخابات با کسانی که برای نواب رییس  ثبت نام کردند، صحبت و نظرم را عرض کردم مبنی براینکه در صورت انتخاب بنده انتظار گذاشتن وقت کافی برای پیشبرد کارها دارم چون کار سختی در پیش داریم و جایگزین مرد بزرگی به نام خسروی وفا شده ایم و باید جایگرین خوبی باشیم و اهداف پارالمپیک را خوب پیش ببریم.

او افزود: با همکاری دوستان مشکل خاصی نخواهیم داشت چون من در متن برنامه های پارالمپیک هستم و در حدود ۲۰ سال به عنوان نایب رییس در فدراسیون جانبازان و پارالمپیک فعالیت کرده‌ام. از این رو از فضای برنامه ها و مشکلات کاملا آگاهی دارم و کمک می‌کند مشکل جدی پیش نیاید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار