PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
پس از درگیری‌هایی که میان استقلال و مس رفسنجان پس از پایان نیمه اول به وجود آمد، ریکاردو ساپینتو نزد محمد ربیعی رفت و از او دلجویی کرد.
کیهان ورزشی-

در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیش از آغاز نیمه دوم بازی، داور مسابقه به  روی‌ماتا و حامد لک به دلیل درگیری‌های پس از نیمه اول مسابقه کارت زرد نشان داد. همچنین ساپینتو پیش از آغاز نیمه دوم مسابقه، نزد محمد ربیعی رفت و از  او دلجویی کرد. ساپینتو به دلیل 4 کارته شدن از همراهی تیمش در مصاف با تراکتور در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر محروم شد.

در دقیقه 54 مسابقه، مهدی مهدی‌پور به دلیل برخورد با بازیکن مس رفسنجان احساس درد شدیدی کرد. کادر پزشکی برای مداوای این بازیکن وارد میدان شد و این بازیکن برای بهبود شرایط خود به بیرون از زمین مسابقه هدایت شد.

ساپینتو که کنار خط هیجان زیادی برای هدایت تیمش به سمت دروازه حریف داشت، با ذکر نکات فنی مورد نظر خود، در تلاش بود تا استقلال هر چه سریع‌تر به گل دست پیدا کند.

محمد ربیعی همچنین استرس قابل توجهی کنار خط داشت و در هر موقعیت تیمش واکنش‌های منحصر به فرد خودش را داشت.

در دقایق پایانی بازی، مس رفسنجان روی یک موقعیت خطرناک می‌توانست دروازه استقلال را باز کند. در ادامه یکی از بازیکنان مس رفسنجان در محوطه جریمه آبی‌ها سرنگون شد و محمد ربیعی به شدت نسبت به این صحنه واکنش نشان داد. این درحالی بود که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

واکنش‌های جالب ربیعی تا پایان بازی ادامه داشت و او در یکی از موقعیت‌های مس رفسنجان که خراب شد، نقش بر زمین شد و حسرت خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار