PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
جزییات جدیدی از اقدامات خیرخواهانه ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان مشخص شد.
کیهان ورزشی- 

پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، انتقادات و هجمه‌های زیادی علیه بازیکنان تیم ملی به خاطر پاداش گرفتن آن‌ها مطرح شد.

این در شرایطی است که ملی‌پوشان پس از این رقابت‌ها بخش اعظمی از پاداش پیروزی خود مقابل ولز را صرف امور خیریه کرده و این مبالغ برای آزادسازی زندانیان غیرعمد در اختیار احسان حاج صفی قرار گرفت. 

برهمین اساس با جمع‌آوری این کمک‌ها، تاکنون 20 زندانی در خرم‌آباد با همت علیرضا بیرانوند و وحید امیری، 20 زندانی در اردبیل با پیگیری‌های کریم انصاری‌فرد، 12 زندانی در کرج با تلاش‌های مهدی ترابی، روزبه چشمی و علی‌قلی زاده و هماهنگی این نفرات با کاپیتان تیم ملی آزاد شده‌اند.

از طرفی بخشی از کمک‌های ملی‌پوشان نیز صرف تکمیل ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای در لاتیدان چابهار در استان سیستان و بلوچستان شده است.

روند آزادسازی زندانی‌ در شهرهایی مثل تهران، بوشهر، قزوین، کاشان، اصفهان و شمال کشور هم ادامه خواهد یافت. طبق قول و قراری که ملی‌پوشان با هم گذاشته‌اند، قرار است آن‌ها وضعیت زندانیان را پیگیری کرده و سپس تعداد افراد و شماره حساب‌ها را به حاج صفی اعلام کنند تا او نیز پول را به حساب زندان‌های هر شهر واریز کند و این کار خیرخواهانه با شتاب بیشتری پیگیری شود.

آزادسازی زندانیان، تنها اقدام خیرخواهانه ملی پوشان پس از اتمام جام جهانی نیست و آن‌ها قصد دارند به زودی مبلغی را نیز صرف بیمارانی که قادر به تامین هزینه‌های درمان خود نیستند، اختصاص بدهند. 

این در شرایطی است که بازیکنان تیم ملی در اردوهای قبلی هم چنین اقداماتی انجام داده‌اند. همانگونه که در مسابقات مقدماتی جام جهانی به میزبانی بحرین هر بازیکن 50 میلیون تومان از پاداش خود را برای امور خیرخواهانه اختصاص داد. در اردویی هم که تیم ملی قبل از جام جهانی در اتریش برگزار کرد، مبلغی حدود 12 هزار دلار جمع آوری و برای پرداخت هزینه برخی بیماران و تهیه جهیزیه افرادی که شرایط اقتصادی نامناسبی دارند، صرف شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار