PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود در باشگاه النصر از تصمیم خود ابراز خرسندی کرد.
کیهان ورزشی-
کریستیانو رونالدو در مراسم معارفه خود در باشگاه النصر عربستان گفت: کار من در اروپا به پایان رسید. من هر چیزی که می‌خواستم را بردم و توانستم بدست آورم. من در مهمترین باشگاه‌های اروپا بازی کردم و حالا می‌خواهم یک چالش جدید تجربه کنم.

وی ادامه داد: برایم مهم نیست که در خصوص انتقالم به عربستان چه می‌گویند. من از این انتقال راضی و خوشحال هستم. به تصمیم افتخار می‌کنم و می‌خواهم چالشی جدید در آسیا را تجربه کنم.



بازیکن جدید النصر ادامه داد: انتقال به عربستان برایم پایان کار نیست. لیگ عربستان بسیار رقابتی است و من از این موضوع آگاهم.

وی در رابطه با مبلغ قراردادش با باشگاه النصر ادامه داد: قرارداد منحصربفردی است چون من بازیکنی منحصربفردی هستم. تمام رکوردها را شکستم و اینجا نیز به شکستن رکوردها ادامه خواهم داد. برای من شکستن رکوردها یک چیز عادی است زیرا من آدم منحصربفردی هستم.

رونالدو اظهار داشت: من پیشنهادهای زیادی از برزیل، پرتغال، آمریکا و استرالیا داشتم ولی به النصر قول داده بودم که اینجا بیایم و برای همین پای قولم نیز ایستادم.

فوق ستاره فوتبال دنیا تصریح کرد: خیلی ساده است. من به اینجا آمدم تا قهرمان شوم و لذت ببرم. من می‌خواهم اینجا لبخند بزنم و با پیروز شدن لذت را برای همه طرفداران به ارمغان آورم.

رونالدو ادامه داد: من تنها برای فوتبال به اینجا نیامده‌ام. من آمدم تا در اینجا ذهنیت و نگاه مردم عربستان به فوتبال را تغییر دهم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار