PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
مدال آوران پارالمپیکی که مدال خود را به شهید سردار قاسم سلیمانی تقدیم کرده بودند، امروز طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کیهان ورزشی-

 مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز چهارشنبه ۱۴ دی با حضور قهرمانان پارالمپیکی، برخی از روسای فدراسیونها، قهرمانان و مدیران وزارت ورزش و جوانان از جمله حسین رضازاده، حسین توکلی، پولادگر، باران چشمه، غلامرضا نوروزی، مظلومی و شعبانی بهار در سالن آمفی تئاتر فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این مراسم از پیمان نصیری، هاشمیه متقیان، حامد امیری، سعید افروز (در رشته پارادوومیدانی) و روح الله رستمی (پاراوزنه برداری) که مدال های خود را به حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده بودند، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار کرد: به عنوان یک بسیجی غم دوری سردار را در این دنیای فانی بعد از سه سال حس می کنیم و منتظر هستیم تا انتقام سخت از دشمنان بگیریم.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه افزود: سرفرود آوردن به توصیه های رهبر معظم انقلاب  واجب شرعی است و باید بدون هیچ قید و شرطی به آن عمل شود.

اسبقبان تصریح کرد: شهدا محور کرامت انسانها هستند نه برای امروز، بلکه برای تمامی دورانها، زیرا شهیدان به دریای واسعه خداوند متصل هستند.

اسبقیان تاکید کرد: باید تلاش کنیم فرزندان ما شهدا را بشناسند و سیره آن ها را بیاموزند و این مهم باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: امروز در این مراسم از قهرمانانی که مدالشان را به سردار دلها اهدا کردند، قدردانی می شود.

همچنین سعید افروز مدال آور طلایی پارالمپیک توکیو اظهار کرد: ورزش جانبازان همیشه در اهداف انقلاب و نظام اسلامی حرکت کرده است، سردار سلیمانی همواره پشتیان ولایت فقیه و ورزشکاران بود و ما هم به تبعیت از او، پیرو ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

وی گفت: شهید سلیمانی الگوی بسیار خوبی برای تمام ملت ایران بود، او همیشه در بین مردم حضور داشت و من از اخلاص و مردم داری آن مرد بزرگ همیشه درس گرفتم.

این مدال آور پارالمپیکی در پایان در خصوص برنامه های خود خاطرنشان کرد: بعد از پارالمپیک توکیو و مسابقات جهانی مراکش که نقره و طلا گرفتم، مصدوم شدم که البته روند درمانی را طی کردم و دیگر مشکلی ندارم، اکنون نیز در حال آماده سازی خود برای رقابت‌های جهانی فرانسه، بازی‌های پاراآسیایی چین و پارالمپیک پاریس هستم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها