PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید و دو دونده سرعتی موفق به کسب حدنصاب‌های تعیین شده فدراسیون برای اعزام به قهرمانی آسیا شدند.
کیهان ورزشی-

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۲ و ۲۳ دی در بخش زنان برگزار شد و با قهرمانی پلیمر خلیج فارس به پایان رسید.
 در این رقابت‌ها ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۹۳ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های چادر ملو اردکان با  ۱۵۶.۵ امتیاز و پلیمر خلیج فارس نوین با ۵۹.۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 در روز نخست مسابقات مریم کاظمی، پرنده یزدی از تیم چادرملو با ثبت نتیجه ۱۲.۸۶ متر قهرمان شد و رکورد ملی این ماده را که با حد نصاب ۱۲.۶۹متر متعلق به سارینا ساعدی بود جابجا کرد. 
 در جریان دومین روز هم در پرش طول ریحانه مبینی از تیم خلیج فارس خرم‌آباد با ثبت نتیجه ۶.۱۴ متر ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی را که با حدنصاب ۶.۰۹ متعلق به خودش بود بهبود بخشید و در پیاده روی فاطمه شعبانلو با زمان ۱۴:۵۴.۳۱ دقیقه رکورد ملی را که پیش‌تر با زمان ۱۵:۳۳.۸۱ دقیقه متعلق به زهرا جعفرآبادی بود شکست و طلا گرفت.
در جریان این مسابقات تنها فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده ۶۰ متر موفق شدند به حدنصاب‌های تعیین شده توسط فدراسیون دوومیدانی برای اعزام به قهرمانی آسیا برسند.  
برچسب ها: دوومیدانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار