فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
بعد از حضور تماشاگران در بازی تیم‌های نساجی و مس رفسنجان، دستور حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال از سوی نهادهای مربوطه صادر شد.
کیهان ورزشی-

بعد از گذشت چندین ماه از غیبت تماشاگران در استادیوم‌های فوتبال، دیروز مس رفسنجان شاهد حضور تماشاگران خود در دیدار خانگی با نساجی بود. مس که در هفته پانزدهم هم میزبان تعداد معدودی از تماشاگران خود بود، روز گذشته در دیدار با نساجی که در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر برگزار شد، در حضور تماشاگران به میدان رفتند.

در ماه‌های گذشته برخی تماشاگران و هواداران منتسب به مسئولان و عوامل تیم‌ها به طور غیر رسمی در ورزشگاه‌ها حاضر شده بودند اما اکنون نهادهای مربوطه به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند می‌توانند اقدامات لازم برای حضور مجدد تماشاگران را انجام دهند.

اکنون سازمان لیگ با عبور از هفته شانزدهم که دیروز آغاز شده و امروز و فردا هم دنبال خواهد شد، برای هفته هفدهم لیگ برتر برنامه‌ریزی خواهد کرد تا شهرهایی که میزبان بازی‌های لیگ برتر هستند، تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه‌ها ببینند.

ضمنا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال در این زمینه نوشت: با توجه به نظر مساعد وزارت محترم کشور مبنی بر زمینه‌سازی مناسب برای ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در هفته‌های آتی، خواهشمند است به تمام باشگاه‌های لیگ برتر اعلام کنید که با هماهنگی با مبادی محترم ذیربط اقدامات لازم در این باره به عمل آید.

لازم است هر چه سریعتر نتیجه برنامه ریزی های آتی در این باره را به اطلاع اینجانب برسانید.


بازی‌ها از هفته هفتم لیگ برتر یعنی ۱۶ مهر بدون تماشاگر برگزار شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار