PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در یک بازی کم‌موقعیت و نفسگیر به تساوی بدون گل رضایت دادند.
کیهان ورزشی-

در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با تساوی این دو تیم در شهرآورد خوزستان، صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت و فولاد با ۲۱ امتیاز در رده هفتم رقابت‌های لیگ برتر جای گرفت.


*صنعت نفت آبادان (0) صفر - فولاد خوزستان (0) صفر
داوری خوب امیرسامان سلطانی با کمک علی احمدی و صادق رستمی
اخطار: ساکی، ریکانی و یوسفی از نفت
هوا: معتدل
زمین: هموار
بدون تماشاگر
نتیجه دیدار رفت: صفر - صفر
ورزشگاه: تختی آبادان - جمعه 30 دی 1401 - ساعت 16:30
*صنعت نفت: فرزین گروسیان (4)، محمد طیبی (3)، حسن بیت سعید (3)(88 - محمد حسین باصری)، حکیم نصاری (3)، طالب ریکانی (3 - کاپیتان)، سید فاخر تهامی (2)(61 - محمد قنبری)(2)،حسین سنگرگیر (3)(78 - فیاض میردورقی)(2)، فردین‌ یوسفی (3)، میثم تهیدست (3)، حسین ساکی (3) و امیرحسین فرهادی (3)(61 - سباستین ریواس)(2)
سرمربی: ادسون تاوارس
*فولاد: کریستوفر کنت (3)، مهدی شیری (3)، عارف آقاسی (3)، حمید بوحمدان (4)،اشکان دژاگه (3)(90 - احمد عبدالله زاده)، احسان پهلوان (3)، محمدرضا غبیشاوی (3)، محمدامین حزباوی (3)، سعید آقایی (3)(84 - وحید حیدریه) و علیرضا کوشکی (3)(65 - سعید واسعی)(2) و ساسان انصاری (3 - کاپیتان)
سرمربی: جواد نکونام
نگاه کلی: فولاد در 6 تقابل قبلی خود برابر نفت شکست نخورده و در عوض نفت در 4 بازی اخیرش مقابل فولاد موفق به گلزنی نشده است. فولاد در 5 دیدار اخیر خود شکستی را متحمل نشده و در عوض نفت در 5 بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده است. با این آمارها، فولاد و نفت در آبادان به مصاف هم رفتند. فولاد در غیاب چند بازیکن سرشناس خود، پای به این بازی گذارد. در نیمه اول نفت با میدان داری نصاری و ریکانی، بازی بهتری را ارائه کرد و حتی موقعیت هایی هم برای گلزنی ایجاد کرد. در نیمه دوم اما فولاد بهتر بازی کرد. شاگردان نکونام در این نیمه، توپ را بهتر به حرکت درآورده و موقعیت های خوبی برای گلزنی ساختند. نقطه ضعف دو تیم را باید در خط حمله آنها جستجو کرد، جایی که مهاجمان در نواختن ضربه نهایی، موفق نبودند.
حادثه ویژه: دقیقه 81 شوت پای چپ اشکان دژاگه به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت تا بهترین موقعیت گلزنی بازی هدر برود.
*برترین بازیکن میدان: فرزین گروسیان از نفت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار