PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کمیته انضباطی فیفا، فدراسیون فوتبال اروگوئه و بازیکنان این تیم را نقره داغ کرد.
کیهان ورزشی- 

به نقل از رویترز، فرناندو موسلرا و خوسه ماریا خیمنس از اروگوئه از سوی فیفا با محرومیت چهار جلسه‌ای مواجه شدند و دیگو گودین و ادینسون کاوانی نیز هر کدام یک بازی از همراهی تیم ملی کشورشان محروم شدند.

دیدار غنا و اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۲ بر صفر اروگوئه به پایان رسید ولی با این حال اروگوئه از رسیدن به دور دوم جام جهانی بازماند. بعد از این دیدار، جنجال زیادی در زمین رخ داد و چند بازیکن اروگوئه به داور بازی حمله کردند و در نهایت، اکنون فیفا رای خود را درباره اتفاقات این دیدار صادر کرد.

دانیل سیبرت، داور آلمانی تصمیم گرفت در این دیدار روی دو صحنه برای اروگوئه اعلام پنالتی نکند. خطا روی داروین نونیز در نیمه اول و روی کاوانی در دقایق پایانی پنالتی اعلام نشد و لوئیس سوارس پس از بازی گفت که فیفا همیشه با فوتبال اروگوئه مشکل داشته است. لوئیس سوارس بعد از دیدار با غنا گفت: ضربه پنالتی پرتغال در دیدار با ما اشتباه بود. در این دیدار نیز پنالتی روی نونیز گرفته نشد. فیفا و کمیته داوران باید توضیح دهند که تصمیماتشان بر چه اساسی است. 

این بازیکنان همچنین باید خدمات اجتماعی مرتبط با فوتبال انجام دهند و تا ۲۰۰ هزار فرانک سوئیس نیز جریمه مالی شدند. فیفا اعلام کرد که اتحادیه فوتبال اروگوئه به دلیل رفتار هواداران و اعضای تیم خود نیز باید ۵۰ هزار فرانک سوئیس بپردازد.  

همچنین دیدار بعدی اروگوئه در خانه بدون حضور تماشاگر خواهد بود. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار