PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
زبان سرخ

فرافکنی به سبک «مشاور غرب آسیا»

معاونت قهرمانی وزارت ورزش، این بار خواب نبود!

تا دلتان بخواهد، حرف برای گفتن و نکته برای نوشتن از اتفاقات هفته گذشته بسکتبال ایران داریم که نمی دانیم از کجا شروع کنیم .

مجمع سالیانه فدراسیون که حواشی خاص خودش را داشت و بالاخره – ضمن غیبت تعدادی از اعضاء - با چند ماه تاخیر برگزار شد یا گزارش های مالی ، چارت سازمانی ،مصوبه سازمان لیگ و... که به صورت التماسی توسط اعضای محترم مجمع به تایید رسید یا «پچ پچ» های مشاور غرب آسیا با معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که برخلاف مجمع قبلی یکی از فدراسیون ها -که طبق گفته خودش به علت مصرف دارو به خواب عمیقی فرو رفته بود - این بار کاملا هوشیار و بیدار به نظر می رسید و... همه و همه برای قلقلک دادن قریحه یک روزنامه نگار کافی بود تا مواردی را در این خصوص قلمی کند .

از بین همه موارد و ابهاماتی که وجود دارد ، برخورد فرافکنانه رئیس جوان(بخوانید مشاور غرب آسیا) بدجوری توی ذوق می زد ، چرا که نامبرده و دوستان در این نشست به جای تمرکز بر گزارش عملکرد سالیانه ، اذهان را به سمت طلب باشگاه پالایش نفت آبادان ، خودروی سرقتی فدراسیون ، علیرضا دبیر ، طلب از حامی مالی و مسائلی بی ربط از این قبیل سوق دادند که جای شگفتی بسیار داشت !

ما نه وکیل مدافع شخص و جریانی هستیم و نه مثل برخی از رسانه های اجیرشده قصد لاپوشانی داریم ، فقط معتقدیم اگر خدای ناکرده ، تخلفی هم از سوی افرادی سرزده ، باید از طریق سازمان بازرسی کل کشور یا محاکم قضایی - که اتفاقا فدراسیون نشینان در «شکایت کشی » ید طولایی هم دارند و گذراندن مراحل آن را به خوبی می دانند - پیگیر ماجرا شوند تا احقاق حق صورت گیرد و معلوم شود چه کسی ، راست می گوید . همینجا اعلام آمادگی می کنیم که در صورت اثبات هرگونه تخلف از سوی فدراسیون گذشته ، اولین رسانه ای باشیم که صدایمان را تا عرش بلند خواهیم کرد ولی با وارسی اسنادی که در اختیارمان قرارگرفته ، ملتفت شدیم برخی از روایت هایی که در مجمع سالیانه فدراسیون بسکتبال مطرح شد ، خلاف واقعیت و البته به دور از انصاف بود و...

باری !

هرچند به دلیل ممنوع الورودی(!) ، توفیق حضور در جلسه را نداشتیم ولی دیگر زمانه عوض شده و در دنیای ارتباطات ، ماه پشت ابر نمی ماند و با تحریم نماینده قدیمی ترین رسانه ورزشی ایران هم نمی شود حقیقت را پنهان کرد .

پیشنهاد می کنیم به جای پرت کردن حواس ها از ناکامی های 333 روز گذشته ، از تجربیات ناموفق درس بگیرید و ناکارآمدی تان را به گردن «عمر» و «زید»نیندازید ! راستی تا یادمان نرفته این را هم عرض کنیم که مواظب باشید طبق معمول در این پرونده هم بازنده نشوید !

پی نوشت :عبید زاکانی در رساله دلگشا می نویسد: قزوینی، پای راست بر رکاب نهاد و سوار شد. رویش از کَفَل اسب بود. گفتند: واژگونه بر اسب نشسته ای! گفت من باژگونه ننشسته ام؛ اسب، چپ بوده است!

* کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار