PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
نتایج هفت دیدار هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک مشخص شد.
 هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک امروز با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار امروز ساپیا و استقلال خوزستان در ورزشگاه قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان به نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

*نتایج دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

خیبر خرم آباد ۲- چوکا تالش صفر

مس شهر بابک ۲ – ون پارس اصفهان صفر

دریا بابل یک – خوشه طلایی ساوه یک

سایپا  ۲ – استقلال خوزستان  ۲

شهرداری آستارا صفر – شمس آذر قزوین صفر

شهرداری همدان صفر – چادرملو اردکان ۱

پارس جنوبی جم صفر – خلیج فارس ماهشهر صفر

گفتنی است که بازی دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در نیمه نخست رو به اتمام بود که بازیکن استقلال خوزستان بیرون از محوطه جریمه توسط بازیکن سایپا سرنگون شد که داور اوت اعلام کرد و کمک داور اعتقاد به خطای بازیکن سایپا داشت. تصمیم داور وسط نیز منجر به اعتراض شدید کادرفنی استقلال خوزستان از جمله نعمتی نژاد مربی و روشنایی سرپرست این تیم شد.

در ادامه نیز درگیری های شدیدی بین کادر فنی دو تیم ایجاد شد که منجر به توقف بیش از ۵ دقیقه ای بازی شد. 

داور بازی نیز برای آرام کردن شرایط در کنار زمین، اقدام به دادن کارت زرد و قرمز به اعضای کادرفنی دو تیم کرد؛ بر این اساس نیز پورموسوی و فکری سرمربیان دو تیم با کارت زرد جریمه شدند و سیروس نعمتی نژاد، فرشاد بختیاری زاده و علی بداوی از مربیان تیم استقلال خوزستان از کنار زمین اخراج شدند.

البته این پایان کار نبود و کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز که نسبت به حواشی کنار زمین و عملکرد داوری به شدت معترض بود، به کنار زمین آمد و اعتراضاتی نسبت به اتفاقات رخ داده نشان داد.

در نهایت با آرام شدن شرایط بازی، داور خطای بازیکن سایپا را اعلام کرد و بازی از سر گرفته شد.

حواشی بعد از سوت داور در این نیمه نیز ادامه داشت؛ پورموسوی و بهمن روشنایی از استقلال خوزستان بعد از سوت داور به سمت داور رفتند و مجددا به نحوه قضاوت مومنی در این نیمه اعتراض کردند که داور این بار به روشنایی سرپرست استقلال کارت زرد نشان داد.

در ادامه نیز کیوان بابادی مدیرعامل استقلال که از فحاشی تماشاگران و نیز نحوه قضاوت داور به شدت گله مند و معترض بود به سمت مومنی و کوبل داوری رفت و با فریاد با داور صحبت کرد. عصبانیت او در حدی بود که اعضای هیات مدیره این باشگاه و بهنام ابوالقاسم پور مدیر سایپا نمی توانستند او را آرام کنند. در ادامه این درگیری ها ختم به خیر شد.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه غدیر اهواز نیز با حاشیه های فراوان همراه بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار