PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
بازیکنان منچستریونایتد مجبور شدند در سکوت در رختکن بنشینند و به جشن و پایکوبی بازیکنان و هواداران لیورپول گوش دهند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از دیلی‌میرر، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از شکست سنگین برابر لیورپول در لیگ برتر بازیکنان تیمش را مجبور کرد تا در رختکن ساکت بنشینند و به عنوان تنبیه و گرفتن انگیزه برای مسابقات آینده به جشن و پایکوبی بازیکنان و هواداران لیورپول گوش دهند.

منچستریونایتد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس در خارج از خانه مقابل لیورپول با نتیجه هفت بر صفر شکست خورد. این بدترین شکست تاریخ منچستریونایتد بود. کودی خاکپو (دقایق ۴۳ و ۵۰)، داروین نونیز (۴۷، ۷۵)، محمد صلاح (۶۶، ۸۳) و روبرتو فیرمینو (۸۸) گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند. آخرین باری که یونایتد با چنین نتیجه‌ای شکست خورد به سال ۱۹۳۱ برمی گردد. در واقع یونایتد در تاریخ تنها سه‌ بار دیگر با چنین نتیجه‌ای شکست خورده است که برابر بلکبرن (۱۹۲۶)، آستون‌ویلا (۱۹۳۰) و ولورهمپتون (۱۹۳۱) بوده است.

تن‌هاخ گفت که بازیکنانش خوش‌شانس هستند چون با اتوبوس باشگاه به منچستر بازمی‌گردند و با هواداران خشمگین روبه‌رو نمی‌شوند. این مربی همچنین ابراز اطمینان کرد که با شنیدن نحوه جشن‌گرفتن حریف، بازیکنان یونایتد دیگر به خود اجازه نخواهند داد با چنین نتیجه سنگینی ببازند.

منچستریونایتد با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و لیورپول با ۴۲ امتیاز پنجم است.

یونایتدی‌ها در دیدار بعدی خود به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار