PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
دادستانی اسپانیا روند قضایی درباره پرونده فساد بارسلونا را آغاز کرد.
کیهان ورزشی-

مدعی‌العموم اسپانیا تصمیم به پیشبرد روند قضایی علیه باشگاه بارسلونا و رئیس سابق آن بر سر پرونده فساد در ورزش گرفته است.
 روزنامه «ال‌پایس» خبر داده مدعی‌العموم اسپانیا علیه باشگاه بارسلونا و «جوزپ ماریا بارتومئو» رئیس پیشین آبی‌واناری‌ها به‌دلیل پرداخت پول به «خوزه ماریا انریکز نگریرا» نایب‌رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال ۲۰۱۸، پرونده قضایی تشکیل می‌دهد.
 حالا این دادگاه است که تصمیم می‌گیرد شواهد کافی برای بررسی پرونده وجود دارد یا خیر. 
 پیش از این تصمیم، «خوان لاپورتا» رئیس کنونی بارسلونا درباره رسوایی موسوم به بارساگیت اظهار داشت: بارسا هرگز داوران را نخریده و هرگز قصد نداشته داوران را بخرد. قطعاً هرگز.
 «خاویر تباس» رئیس لالیگا هم مدعی شد که غیرممکن است مجازات‌های انضباطی متوجه بارسلونا شود چراکه پنج سال از این ماجرا گذشته و این نوع از مجازات‌ها پس از سه سال، منقضی خواهد شد. این موضوع جنجالی باعث گمانه‌زنی درباره انتخاب داوران مورد علاقه بارسلونا برای بازی‌های این تیم شده اما انریکز اظهار داشته که مبلغ پرداختی ۱.۴ میلیون یورویی بابت «راهنمایی‌های فنی» به او پرداخت می‌شد تا بارسایی‌ها مطمئن شوند تصمیمات داوری به ضرر آن‌ها نیست و داوری‌ها کاملاً بی‌طرفانه است. 
 باشگاه بارسلونا ادعا کرده این مبالغ برای گزارش‌های فنی و در ارتباط با داوری حرفه‌ای پرداخت می‌شد. آبی واناری‌ها مدعی شده‌اند این اقدامات یک کار معمول در بین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال است.  
برچسب ها: بارسلونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار