PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷
بارسلونا در دیداری که در آن به‌شدت زیر فشار بود با یک گل مقابل بیلبائو به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-

بارسلونا یکشنبه‌شب در هفته بیست‌وپنجم لیگا در سن‌مامس مهمان اتلتیک‌بیلبائو بود که این دیدار با توجه به حضور والورده، سرمربی سابق آبی‌-اناری‌ها روی نیمکت بیلبائو از حساسیت بالایی برخوردار بود.
 این دیدار جذاب در نهایت با پیروزی یک بر صفر بارسلونا به پایان رسید تا بارسای ژاوی همچنان با فرمول پیروزی‌های یک بر صفر به یکه‌تازی در لیگا ادامه دهد.
 رافینیا در دقیقه ۱+۴۵ بارسلونا را پیش انداخت اما هیچکدام از بارسایی‌ها نمی‌دانستند چه نیمه دوم سختی در جهنم سن‌مامس در انتظارشان است.
 اتلتیک‌بیلبائو در نیمه دوم فشار باورنکردنی‌ای روی دروازه بارسلونا وارد کرد اما واکنش‌های ترشتگن مانع از گلزنی این تیم شد اما در نهایت وقتی در دقیقه ۸۷ توسط انیاکی ویلیامز به گل رسید، VAR وارد عمل شد و این گل را به خاطر خطای هند مونیایین مردود اعلام کرد.   
 در ادامه بیلبائو یک موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی داشت که مدافعان بارسا دو بار توپ را از روی خط دروازه برگرداندند تا بارسلونا در پایان بازی در عین ناباوری سه امتیاز این بازی را کسب کند و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی لیگا را مستحکم نگه دارد. 
 با این نتیجه بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی ۶۵ امتیازی شد و در آستانه ال‌کلاسیکوی هفته آینده، فاصله ۹ امتیازی با رئال مادرید ۵۶ امتیازی را حفظ کرد. بیلبائو هم با ۳۳ امتیاز در رده نهم جای گرفت.
برچسب ها: لالیگا ، بارسلونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار