PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مقام سوم آسیا را بدست یافت.
کیهان ورزشی-

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ویتنام به برتری برسد و عنوان سومی قاره آسیا را کسب کند.

ملی‌پوشان ایران از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و گیم نخست این دیدار را با نتیجه ۱۷ بر ۹ به سود خود به پایان رساندند. در گیم دوم نیر روند برتری ملی‌پوشان ایران ادامه یافت و با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ این گیم نیز به سود ایران به پایان رسید تا در نهایت بازی ۲ بر صفر به سود ایران تمام شود.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران با ترکیب کاملا متفاوت از دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا و با میانگین سنی ۱۸ و ۶ دهم عنوان جوان‌ترین تیم آسیا را در اختیار داشت.

نمایش تیم جوان و آینده‌دار ایران در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا سبب تحسین حاضرین در مسابقات شده بود.

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل عربستان ۲ بر یک پیروز شدند، در دومین دیدار کره‌جنوبی را ۲ بر صفر شکست داده بودند، در سومین دیدار مقابل فیلپیین ۲ بر صفر پیروز شدند و در آخرین دیدار مرحله گروهی ۲ بر صفر مقابل قطر مغلوب شدند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دیدار نیمه‌نهایی مقابل عمان ۲ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رسیده بود.

ویتنام نیز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شده بود تیم ملی کویت را شکست دهد، در دومین دیدار مقابل عمان ۲ بر یک تن به شکست داد، در سومین دیدار چین را ۲ بر صفر شکست داده بود، در چهارمین دیدار هنگ‌کنگ را ۲ بر صفر از پیش رو برداشته بود و در پنجمین دیدار مقابل اندونزی میزبان ۲ بر صفر پیروز شده بود.

ویتنامی‌ها در دیدار نیمه‌نهایی ۲ بر صفر مقابل قطر تن به شکست داده بودند و از رسیدن به فینال بازماندند و راهی دیدار رده‌بندی شده بودند.

آراد حسینی، محمد مهدی حیدریان، حامد شمس، علی پیرزاده اهوازی، مصطفی انتشاری، علی سعیدی، علی حیدریان، حسین حیدریان، علیرضا علیپور و سروش قاسمی با هدایت مهدی قشقایی‌راد ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار