PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید دیون و مطالبات حقوقی ایجاد شده برای استقلال تسویه شود.
کیهان ورزشی- 

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درمورد بحث حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بیش از ۲ سال پیش اتفاقاتی افتاد و با رفتن برخی افراد مثل سرمربی تیم، یک سری دیون و مطالبات حقوقی و بین‌المللی ایجاد شد. این‌ها باید پیگیری، تسویه‌حساب و به قول امروزی‌ها مفاصاحساب شود. نه با کسی تعارف و نه با کسی شوخی دارند. باید تسویه حساب‌ها و مفاصا حساب‌ها گرفته شود.

وی افزود: مطلب جدیدی نبود که در یک هفته، ۱۰ روز یا یک ماه گذشته اتفاق افتاده باشد. مطلبی بود که در چند ماه گذشته، یکی دو سال گذشته و ادوار مدیریتی اخیر هم اعضای هیات مدیره مدیران عامل یا خود ما می‌دانستیم که به هر حال چنین مطالبات و بدهی‌هایی است که باید تسویه شود. از طرف وزارت ورزش و جوانان با واگذاری که در یک سال اخیر اتفاق افتاد، منابعی را در اختیار مدیریت تیم قرار دادیم که باید تسویه‌حساب صورت می‌گرفت.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با پایان یافتن این مهلت زمان و فرصت کم بود. مطالبات هم ماشاءالله کم نبوده است‌. توضیحاتی که معاونان من به ویژه معاون اداری مالی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ارائه داده و سایر همکارانم در بخش حقوقی پیگیر بودند، مطالبات عدیده بوده است. سعی کرده‌اند آنچه از دست وزارت ورزش، سازمان خصوصی‌سازی و اعضای مجمع ۲ باشگاه برمی‌آمد انجام بدهند. سعی کردیم آنچه از ما به عنوان حاکمیت و دولت برمی‌آمد انجام وظیفه کرده و حمایت خود را انجام داده باشیم.

سجادی افزود: در نهایت مقداری با کمبود وقت مواجه بودیم و مشکلات این روزها را شنیده و از آن مطلع هستید. همه‌گونه حمایت و قول مساعد را از فدراسیون فوتبال دارم و با مهدی تاج هم صحبت کرده‌ام تا اگر زمان و فرجه‌ای باشد، از آن استفاده کنیم‌. نهایت تلاش را انجام می‌دهیم تا اگر بشود و زمانی باقی مانده از آن برای مذاکرات با افرادی که در این زمینه مطالبه‌ای دارند از جمله سرمربی محترم اسبق استقلال استفاده شود. مطالب عدیده است. برخی می‌گویند زمان تمام شده و برخی می‌گویند هنوز بین یک تا ۲ هفته زمان باقی است. برخی می‌گویند زمان دریافت مجوز تمام شده و فقط برای بسته نشدن پنجره زمان باقی است. برخی هم می‌‌گویند خیر ما با وکیل استراماچونی در حال مذاکره هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار