PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
در شرایطی که وزیر ورزش و مدیرعامل استقلال از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
کیهان ورزشی-

 بعد از آنکه باشگاه استقلال نتوانست مبلغ بدهی آندره استراماچونی سرمربی سابق این باشگاه را در زمان مقرر برای گرفتن مجوز حرفه‌ای پرداخت کند، آبی‌ها شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

این خبر هرچند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما در روزهای گذشته علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از احتمال بازگشت استقلال به آسیا صحبت کردند.

این در شرایطی است که حتی از نگاه «هوگو کاجودا» مدیر برنامه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال هم این تیم از آسیا حذف شده است.

کاجودا در تازه‌ترین گفتگوی خود با روزنامه «رکورد» پرتغال علاوه بر این، یک ادعای دیگر از علی فتح الله زاده را هم تکذیب کرد.

وی در خصوص اینکه مدیرعامل استقلال گفته بود شرایط این تیم در حالی عادی شدن است، تاکید کرد: نسبت به شرایط غیر ورزشی باشگاه استقلال شدیداً نگران هستم و باید واقعیت را بگویم. در پرداخت قراردادها تاخیر زیادی وجود دارد و با حقوق‌های معوقه در سال گذشته وضعیت بسیار سخت است.

مدیر برنامه سرمربی استقلال آخرین دریافتی ساپینتو را در ماه نوامبر دانست و به مشکلات زمین تمرین و امکانات هم اشاره کرد. کاجودا افزود: بدهی‌های بی پایانی وجود دارد و حتی پرداخت محل اسکان مربیان و بازیکنان (خارجی) هم مشکلاتی داشت. بازیکنان هم مجبور به اعتصاب هستند. استقلال حتی با وجود داشتن جایگاه خوب در جدول نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

کاجودا همچنین از ساپینتو به عنوان یک فرد فداکار نام برده است که باوجود داشتن شرایط فسخ قرارداد با استقلال، این کار را انجام نداده است تا بر سر «تعهد» خود با باشگاه بماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار