PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
استقلال تهران موفق شد در خانه آلومینیوم اراک از این تیم سه امتیاز بگیرد.
سه امتیاز ارزشمند استقلال در خانه آلومینیوم
کیهان ورزشی-

آلومینیوم اراک (0) صفر- استقلال تهران (0) 1
گل: مهدی قایدی (54)
پاس گل: سلمانی
داوری خوب پیام حیدری با کمک امیر محمد داوودزاده و محمد عطایی
اخطار: نیک نفس و مهری از استقلال و هوشمند از آلومینیوم
اخراج: نوازی(مربی آلومینیوم)
تماشاگر: حدود 15 هزار نفر
هوا: خنک
زمین: هموار
نتیجه دیدار رفت: صفر - صفر
ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک- جمعه 18 فروردین 1402- ساعت: 19:30
آلومینیوم: حسین پورحمیدی(3)، وحید محمدزاده(2)، مصطفی احمدی(2)، علیرضا نقی زاده(2)(65- اسماعیل شریفات)(2)، محمود قائد رحمتی(2)، هانسل زاپاتا(2)(74-مجتبی فخریان)(2)، سید مهران موسوی(2)، محمدرضا آزادی(2)(81- امیرحسین نعمتی)(2)، محمد مسلمی پور(2)( ۶۵-امین جهان کهن)(2)، میلاد فخرالدینی(کاپیتان)(2)، سید محمد احسان حسینی(2)
سرمربی: سیدمهدی رحمتی
استقلال:سید حسین حسینی(کاپیتان)(4)، رافائل سیلوا(3)، عارف غلامی(3)، جعفر سلمانی(3)( ۷۰- صالح حردانی)(2)،  کوین یامگا(3)، زبیر نیک نفس(3)(72- امید حامدی فر)(2)، سعید مهری(3)(84-محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند(3)، مهدی قایدی(4)(83- رضا میرزایی)، محمد محبی(3)، ارسلان مطهری(3)(73- پیمان بابایی)(2)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو
نگاه کلی: آلومینیوم تیمی که این فصل برای بسیاری از تیم های مدعی دردسرساز شده بود، اینبار در خانه پذیرای استقلال شد. این بازی بر خلاف تصور با سیل حملات استقلال روی دروازه میزبان آغاز شد. استقلال که در این بازی روزبه چشمی را نداشت، با همان ترکیب آشنای بازی های قبلی به میدان رفت و خیلی زود نشان داد که به دنبال سه امتیاز است. آنها در نیمه نخست به لطف بازی هجومی شان بارها روی دروازه تیم اراکی خطر ساز شدند که اوج خطرآفرینی های آنها روی دروازه آلومینیوم، ضربه از راه دور ستاره این روزهای آنها یعنی آرش رضاوند بود که دیرک افقی دروازه میزبان را به لرزه درآورد.
آلومینیوم که می دانست برای فرار از آتشبار استقلال باید ارتباط هافبک های این تیم با خط حمله  را قطع کند، گرچه بیشتر به فوتبال فیزیکی و دفاع چند لایه فکر می کرد اما یکی دو بار تا مرز گشودن دروازه آبی ها پیش رفت که جدی ترین فرصت آنها ضربه سهمگین زاپاتا بود که سیدحسین حسینی با زیبایی آن را به کرنر فرستاد.
در نیمه دوم استقلال مزد بازی هجومی و زیبای خود را با گل قایدی گرفت. پس از این گل، آلومینیوم دست به دو تعویض زد اما باز هم در طراحی حمله روی دروازه استقلال موفق نبود و بازی بی برنامه آنها و اشتباهات پر تعداد مدافعان شان موقعیت های عالی گلزنی را نصیب آبی ها کرد که استقلالی ها هر بار آن فرصت ها را با بی دقتی در زدن ضربات آخر از دست دادند.
در ده دقیقه انتهایی مسابقه، آلومینیوم برای زدن گل تساوی به آب و آتش زد اما ره به جایی نبرد تا در نهایت بازی همان نتیجه 1 – صفر به سود استقلال پایان یابد.

گل: دقیقه 54 جعفر سلمانی، از جناح چپ قایدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم با ضربه ای تماشایی از بین مدافعان، توپ را به سمت دروازه فرستاد که پس از برخورد به دستان پورحمیدی سنگربان تیم میزبان وارد دروازه شد.

حادثه ویژه: دقیقه 54 بازی، فرصت طلبی قایدی و تعلل مدافعان آلومینیوم سبب شد تا تک گل سه امتیازی استقلالی ها به ثمر برسد.

برترین بازیکن میدان: مهدی قایدی از استقلال

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار