PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
رییس فدراسیون هندبال می‌گوید حداکثر توانش را می‌گذارد تا برنامه‌های سرمربی تیم ملی هندبال را اجرایی کند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از ایسنا، علیرضا پاکدل در مورد تغییرات در کادر فنی تیم ملی هندبال مردان و شروع اردوهای تیم ملی اظهار کرد: منتظر هستیم وسلین به ایران بیاید و در مورد موضوعات مربوط به کادر، برنامه تیم ملی و همه این موارد صحبت کنیم و ببینیم به چه جمع‌بندی می‌رسیم. البته دنبال این هستیم که حتما اواخر فروردین اردوی تیم ملی را تشکیل دهیم. وسلین هم احتمال زیاد اوایل هفته آینده به ایران می‌آید.

 وی در پاسخ به این سوال که یکی از خواسته‌های وسلین اردوهای تدارکاتی بیشتر بود. آیا باتوجه به مشکلات مالی برنامه‌ای برای این اردوهای تدارکاتی دارید گفت: منتظریم وسلین برنامه‌های خود را که در دو بخش است اعلام کند. پارت اول تا بازی‌های آسیایی هانگژو و پارت دوم تا قهرمانی آسیا دی خواهد بود. او باید نیازهای خود را به ما بگوید. ما هم براساس درخواست‌های وسلین و شرایط فدراسیون برنامه‌ریزی می‌کنیم. برای مسابقات قهرمانی جهان هم وضعیت بدی نداشتیم و ۲۰ روز زودتر به لهستان رفتیم با چند کشور بازی کردیم. سعی می‌کنیم حداکثر توان خود را بگذاریم تا برنامه‌های او را اجرایی کنیم. 

رییس فدراسیون هندبال در خصوص تغییرات در کادر فدراسیون (نایب رییسی و دبیری) گفت: فعلا و در حال حاضر خیر. هیچ برنامه‌ای برای تغییر در بخش نایب رییس زنان نداریم اما در بخش دبیری مشخص نیست. در حال بررسی هستیم و اکنون هیچ برنامه‌ای برای تغییرات نداریم. 

وی در خصوص تعداد کشورهای حاضر در جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان گفت: قرار است قرعه‌کشی این مسابقات ۱۷ فروردین در کویت برگزار شود. قطر (دو تیم)، کویت (دو تیم)، ایران (دو تیم)، عمان، هند، چین، بحرین و ازبکستان ۱۱ تیم‌ حاضر در این مسابقه هستند. اگر نماینده‌های ایران تیمشان را تقویت کنند و بازیکن اضافه کنند شانس نتیجه خوب داریم ولی در غیر اینصورت شانسی نداریم. چون تیم‌هایی مثل الکویت و النجمه بازیکنان سرشناس خارجی دارند و در سال‌های گذشته هم عنوان ‌دار بودند. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید هر دو تیم در پست‌هایی که ضعف دارند تقویت شوند تا نتیجه لازم را در کشور خود بگیریم. 

پاکدل در ادامه در مورد پرداخت بودجه وزارت ورزش گفت: خداراشکر ظرف چند روز گذشته ما بقی مطالبات فدراسیون‌ها توسط وزارت ورزش پرداخت شد که جا دارد از پیگیری مسئولان و وزیر تشکر کنیم. آنها در روزهای آخر سال توانستند منابعی که از بخش تبصره ۱۴ بود و به فدراسیون‌ها پرداخت نشده بود را جذب کنند. همانطور که عدم پرداخت‌ها را نقد می‌کنیم باید روحیه قدرشناسی هم داشته باشیم. این پرداخت مطالبات مثل مسکن بود و بخشی از مشکلات قبلی را حل می‌کند. از کمیته ملی المپیک هم باید تشکر کنیم چون بیشتر از مبالغی که باید به فدراسیون ها پرداخت کرده است. 

رییس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: امیدواریم با توجه به خبرهای خوبی هم که می‌شنویم نماینده‌های مجلس در بحث بودجه کمک کنند. امسال سال سختی برای ورزش کشور است و بازی‌های آسیایی، انتخابی المپیک و رویدادهای قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و باید کمک ها به شکلی باشد که ورزش کشور با چالش روبرو نشود.

پاکدل در مورد اعزام تیم ملی دختران نوجوان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم. زمان زیادی نداریم و باید بررسی کنیم و ببینیم می‌توانیم در این مدت کم به آن نقطه آمادگی لازم برسیم. البته اگر به این جمع بندی هم نرسیم قطعا این تیم را تشکیل می‌دهیم و کادر آن را مشخص می‌کنیم. این تیم باید برای قهرمانی آسیا جوانان آماده شود. اواخر تیر زمان مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان است. 
برچسب ها: پاکدل ، هندبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها