PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۷۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

کیهان ورزشی-

استقلال (1)1-صنعت نفت آبادان(0)1
گلها:پیمان بابایی(45-پنالتی) برای استقلال و مهدی ممی زاده(62) برای صنعت نفت
پاس گل: بیت سعید
داوری ضعیف کوپال ناظمی با کمک علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر
اخطار: آلبوغبیش و یوسفی از صنعت نفت
زمین: هموار
هوا: خنک
تماشاگر: حدود 5 هزار نفر
نتیجه دیدار رفت: یک بر صفر به سود استقلال  
ورزشگاه آزادی تهران - جمعه: 15/02/1402 - ساعت: 18:00

استقلال: سیدحسین حسینی(کاپیتان-2)، رافائل سیلوا(2)، عارف غلامی(3)، جعفر سلمانی (3)(79- ارسلان مطهری)(2)، صالح حردانی(3)، سعید مهری(3)، آرش رضاوند(3)(73- محمدحسین زواری)، روزبه چشمی(3)(79- زبیر نیک‌نفس)(2)، محمد محبی(3) (73- رضا میرزایی)(2)، مهدی قایدی(3) و پیمان بابایی(2) (79- آرمان رمضانی)(2)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

صنعت نفت: فرزین گروسیان(3)، محمد طیبی(3)، میثم تهی‌دست(3)، امید خالدی(3)، حسین ساکی(3)، رحیم آلبوغبیش(2) (46- حکیم نصاری)(2)، یوسف وکیا(2) (46- حسن بیت‌سعید)(3)، فردین یوسفی(3)، طالب ریکانی(کاپیتان-3) (79- محمدرضا جلیل)، مهدی ممی‌زاده(4) و احمد شریعت زاده(3)
سرمربی: عبدالله ویسی

نگاه کلی: استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و در آنسوی میدان نیز صنعت نفت برای ماندگاری در لیگ می دانست که نباید دست خالی تهران را ترک کند. استقلال در این بازی نشان داد که با این وضعیت باید خواب قهرمانی را ببینید. شاگردان ساپینتو که طرح و برنامه مشخصی برای پیروزی نداشتند و در نیمه اول به لطف یک ضربه پنالتی پیش افتادند اما در نیمه دوم باز هم به همان فوتبال بی هدف خود ادامه دادند و در مقابل صنعت نفت آبادان که از نام و آوازه حریف خود نترسیده بود دونده و جنگنده ظاهر شد و حقش را با زدن یک گل گرفت تا بازی را با تساوی به پایان برساند. توقف استقلال در این بازی در واقع سخت شدن کار آنها برای قهرمانی بود و در مقابل نفتی ها به ماندن در لیگ برتر امیدوار شدند. فارغ از اتفاقات فنی، نکته تاریک این بازی رفتارهای عجیب ساپینتو و پرخاشگری های او در کنار زمین بود؛ اتفاقی که نشان می دهد این مربی بر کار فنی خود تمرکز چندانی ندارد. این رفتار او  با انتقاد شدید عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت همراه شد.

شرح گل ها: دقیقه 45 محمد محبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با خطای امید خالدی روی زمین افتاد و داور یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که پیمان بابایی آن را وارد دروازه زردپوشان آبادانی کرد.
دقیقه 62حسن بیت‌سعید توپ را به مهدی ممی زاده سپرد. این بازیکن پس از پا عوض کردن، روی غفلت سیلوا مدافع استقلال شلیک کرد و با اشتباه حسین حسینی ضربه وی به گل تساوی تبدیل شد.

حادثه ویژه: ضربه کاشته مهدی قایدی در دقیقه 2+90 دیرک دروازه صنعت نفت را لرزاند.

برترین بازیکن میدان: مهدی ممی زاده از صنعت نفت


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار