PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: همیشه پیگیر دوومیدانی بوده ام و فدراسیون هم مثل خانه مان است.
کیهان ورزشی- 

افشین داوری در مورد انتصابش به عنوان سپرست دوو میدانی اظهار داشت: در هر حال دو و میدانی خانه ما است و هیچ وقت از آن دور نمی‌شویم. الان هم این شرایط پیش آمد و مسئولیتی به بنده سپردند و وزیر ورزش اعتماد و محبت کرد و ما هم تلاش می‌کنیم پاسخ این اعتماد را بدهیم و بتوانیم سازوکار جدیدی را داشته باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. 

وی ادامه داد: همه افرادی که در دو و میدانی کار می‌کنند مثل یک خانواده هستند. ممکن است اختلاف‌سلیقه‌هایی وجود داشته باشد اما ما وابستگی زیادی به یکدیگر داریم. جامعه دوومیدانی توانمند است و اگر همه دور هم جمع شوند انگیزه زیادی برای مطرح شدن دوباره در آسیا و المپیک هستیم.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در مورد اینکه آیا در این مدتی که حضور نداشت پیگیر شرایط این رشته بود یا خیر، گفت: من همیشه پیگیر دو ومیدانی هستم و در این مدت هم شاگرد داشتم و کار می‌کردم. البته زیاد پیگیر مسائل فدراسیون نبودم چون عادت ندارم که زیاد پاگیر دیگران باشم و اعتقاد من این است که اگر یار نیستیم حداقل بار نباشیم. البته با هاشمی صیامی رئیس سابق فدراسیون ارتباط خوب دوستانه‌ای داشتیم و با هم صحبت می‌کردیم. 

داوری در مورد اینکه ظاهرا بازگشت شما بیش از همه احسان حدادی را خوشحال کرده است، گفت: درست است. شاید با حضور من احسان انگیزه بیشتری برای کار بگیرد. شب گذشته با او صحبت داشتیم و امیدوارم بتواند موفق باشد. احسان ورزشکار بزرگی است و ما هم درحد توانمان به او کمک می‌کنیم و انگیزه‌اش را بالا می‌بریم.

وی در مورد اینکه چند ماه تا بازی‌های آسیایی مانده و ظاهرا شما تا آن زمان حضور خواهید داشت، گفت: من در حال حاضر به دنبال ارزیابی شرایط هستم و باید ببینیم چه کارهایی باید انجام دهیم تا دوباره دو ومیدانی به آن شرایطی که در گذشته داشت برسد. بازی‌های آسیایی هم نزدیک است و امیدوارم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد نتایج و مدال‌های خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

به گزارش فارس، هاشم صیامی روز گذشته در پی هنجارشکنی های صورت گرفته در دوی ماراتن شیراز از سمت خود استعفا کرد و افشین داوری از سوی وزیر ورزش و حجوانان به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.
برچسب ها: داوری ، دوومیدانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار