PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از تساوی تیمش برابر منچسترسیتی به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت. او تیمش را شایسته کسب پیروزی در این بازی دانست.
کیهان ورزشی-

به نقل از مارکا، دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کارلو آنچلوتی از نتیجه این بازی ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی ایتالیایی مادریدی‌ها در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به همین خاطر احساس بسیار خوبی داریم. تا پایان برای کسب پیروزی جنگیدیم و تلاش کردیم و به نظرم شایسته کسب پیروزی در این بازی بودیم.

او ادامه داد: منچسترسیتی در ۳۰ دقیقه نخست کنترل توپ و میدان را در  اختیار داشت و بر بازی مسلط بود. با این حال نگران نشدیم و با عملکرد خوب خود در کارهای دفاعی اجازه ندادیم که دروازه‌مان باز شود. وینیسیوس گل نخست را به ثمر رساند و در نیمه نخست پیروز شدیم. در نیمه دوم هم بازی را بهتر آغاز کردیم. از نتیجه راضی نیستیم و به نظرم شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

کارلتو درباره عملکرد رودیگر گفت: او امشب بسیار خوب بازی کرد. رودیگر بازیکنی با تجربه بسیار بالاست و کیفیت لازم را هم دارد. او توانست فضاها را ببندد.

سرمربی رئال مادرید درباره اعتراض به داوری بعد از گل حریف گفت: توپ قبل از اینکه وارد دروازه ما شود از زمین خارج شده بود. داور متوجه این موضوع نشد و حتی بعد از اعتراض، به من کارت زرد هم نشان داد. خشمگین بودم؛ چرا که گل سیتی سالم نبود.

آنچلوتی در پایان گفت: احساس ما و تیم حریف این است که نتیجه خوبی کسب کرده‌ایم. اکنون نوبت جنگیدن و تلاش در زمین حریف است. هواداران در بازی برگشت با ما نیستند اما با قلبشان به ما نزدیک هستند. در دیدار برگشت بهتر و متفاوت‌تر ظاهر خواهیم شد و می‌توانیم به بازی نهایی برسیم.
برچسب ها: کارلو آنچلوتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار