PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
معاون وزیر ورزش به جزئیات حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.
کیهان ورزشی-

معاون وزیر ورزش با اشاره به جزئیات حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبق نظر کارشناسان استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است اما احتمال حذف شدن پرسپولیس از این بازی‌ها نیست و هواداران پرسپولیس نگران حذف تیمشان از لیگ قهرمانان آسیا نباشند. 

 سید محمدرضا پولادگر معاون وزیر ورزش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، گفت: کسب مجوز حرفه‌ای در سال‌های اخیر با شرایط خاصی امکانپذیر است، امروز فیفا در مورد هر گزارشی که از طرف ایران می‌رسد راستی آزمایی و کنترل می‌کند، متاسفانه از داخل کشور به صورت مداوم گزارشات هدف دار به خارج از کشور ارسال می‌شود که باعث تعلیق کمیته بدوی شده است. کسب مجوز حرفه‌ای را کمیته بدوی باید تایید کند .

معاون وزیر ورزش تاکید کرد:  کسب مجوز حرفه‌ای را کمیته بدوی باید تایید نماید و ارتباطی به خارج از کشور ندارد. به قدری گزارشات ضد و نقیض از کمیته بدوی و جاهای دیگر ارسال شده است که AFC   این کمیته را حدود دو سال تعلیق کرده بود. در حال حاضر تمام گزارشاتی که به واسطه باشگاه‌ها ارسال می‌شود، بر روی سامانه مربوطه بارگذاری کنترل و پیگیری می‌شود.  
برچسب ها: پولادگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها