PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
پرسپولیس با نمایشی مقتدرانه برابر گل گهر به پیروزی رسید.
کیهان ورزشی-

پرسپولیس(3)4-گل گهر سیرجان(0)صفر

گل: مهدی ترابی( 23 و 33و 49) و سعید صادقی (44)

پاس گل: آل کثیر(44)

داوری خوب محمد حسین زاهدی فر با کمک علیرضا ایلدروم و محمد جواد مداح

اخطار: خدابنده لو و عاشوری از گل گهر و پریرا از پرسپولیس

هوا: خنک

زمین: هموار

تماشاگر: حدود 40 هزار نفر

نتیجه دیدار رفت: 2 بر صفر به سود پرسپولیس

ورزشگاه آزادی تهران - جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ساعت 18

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند(3)، مرتضی پورعلی گنجی(3)، گئورگی گولسیانی(3)، دانیال اسماعیلی فر(3)، علی نعمتی(3)، میلاد سرلک(3)، سروش رفیعی(4)(72- امید عالیشاه)(2)، مهدی ترابی(4)(72- سینا اسدبیگی)(2)، سعید صادقی(4)(83- محمد عمری)(2)، وحید امیری(کاپیتان-4) و عیسی آل کثیر(3)(83- مهدی عبدی)(2)
سرمربی: یحیی گل محمدی

گل گهر: محسن فروزان(2)، علیرضا آرتا(2)، مسیح زاهدی(2)، شایان مصلح(2)، مهدی تیکدری نژاد(2)(۴۶-بهنام برزای)(2)، علیرضا علیزاده(2)، محمد خدابنده لو(2)، نوید عاشوری(کاپیتان-2)(۴۶- امین پورعلی)(2)، محمدرضا حسینی(2)، مرتضی تبریزی(2)(۴۶-یونس شاکری)(2) و رضا شکاری(2)(۴۶- امین قاسمی‌نژاد)(2)
سرمربی: سعید الهویی

نگاه کلی: پرسپولیس که می دانست برای قهرمان شدن چیزی به جز کسب سه امتیاز یاری اش نمی کند از همان دقایق نخستین بازی، آتش بار خود را به کار بست و با ارائه یک فوتبال حساب شده روی دروازه میهمان خود خیمه زد. آنها به لطف بازی هجومی شان و مثلث خط آتش خود، در نیمه اول سه بار به گل رسیدند که البته دفاع متزلزل گل گهر و محسن فروزان ناآماده و پر اشتباه مزید بر علت شده بودند تا آنها خیلی زود بار خود را ببندند.

در نیمه دوم بر خلاف انتظار باز هم این پرسپولیس بود که با عطش گلزنی وارد میدان شد. آنها با علم به روحیه از دست رفته میهمان خود و ضعف های عجیب آنها در ساختار دفاعی برای زدن گل های بعدی دورخیز کردند و خیلی زود توسط ستاره این روز خود یعنی مهدی ترابی به گل چهارم رسیدند. سرخپوشان که برای رسیدن به قهرمانی دورخیز بی رحمانه ای را داشتند در این روز یکی از بهترین نمایش های خود را به اجرا درآوردند و در نهایت به این پیروزی به یک قدمی جام قهرمانی رسیدند و حالا برای رسیدن به این مهم تنها یک برد در قائمشهر می خواهند. گل گهر نیز که پس از رفتن امیر قلعه نویی تیم جنگجوی سابق نبوده است با این شکست شرایط بدتری را پیدا کرد و حالا برای کسب سهمیه امیدی ندارد.

گل ها: دقیقه 23 مهدی ترابی روی ریباند ضربه سعید صادقی و دفع ناقص محسن فروزان دروازه گل گهر را باز کرد. ده دقیقه بعد ترابی ستاره زمین از روی یک ضربه ایستگاهی و از پشت محوطه جریمه برای بار دوم گلزنی کرد. دقیقه 44 سعید صادقی با ضربه ای محکم و از زاویه بسته سومین گل تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه 49 پاس آل‌کثیر به  صادقی رسید و او توپ را به مهدی ترابی رساند. ترابی پس از اینکه خروج عجیب فروزان را دید ، ضربه چیپ خود را زد و توپ را از بالای سر فروزان وارد دروازه کرد.

حادثه ویژه: اشتباه محسن فروزان در دقیقه 23 و دفع ناقص وی سبب شد تا قفل دروازه گل گهر باز شود و پرسپولیس برای زدن گل های بعدی دورخیز کند.

برترین بازیکن میدان: مهدی ترابی از پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها