PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: ورزشکاران ما به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی نبودند، اما روحیه جنگندگی قابل توجهی داشتند و سعی می‌کنیم این روحیه را تقویت می‌کنیم.
کیهان ورزشی- 

نواب نصیرشلال پس از پایان رقابت فوق سنگین وزنه‌برداری آسیا و کسب عنوان قهرمانی تیمی در این رقابت‌ها اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین رقابت‌ها در فوق‌سنگین بود و خوب سپری شد. حرکت آخر هر دو وزنه بردار ما مدال مجموع داشت. نتایج با توجه به مدت کوتاهی که تمرین داشتیم، خیلی راضی کننده بود و وزنه‌برداران بیشتر حرکات خود را صحیح انجام دادند. الان وزنه‌برداران ما می‌دانند در چه جایگاهی قرار دارند و چقدر باید تلاش کنند. در کنار هم تلاش می‌کنیم کاستی‌ها را  برطرف کنیم و از مسابقات آینده به لحاظ مدالی و عنوانی بهترین آسیا باشیم.

نصیرشلال در مورد ایده‌آل خود برای کسب مدال‌های بیشتر در مسابقات گفت: وقتی اردو را شروع کردیم، ورزشکاران ما به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی نبودند. در این ۳۰ تا ۳۵ روز توانستیم به هماهنگی برسیم. روحیه جنگندگی وزنه‌برداران قابل توجه بود و این روحیه را تقویت می‌کنیم و به شرایطی می‌رسیم که در آسیا و جهان مدعی باشیم. حتی یک مقدار زودتر به این موضوع می‌رسیم و در میادین بزرگتر مانند جهان والمپیک مدعی خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری افزود با اشاره به اینکه 5 نفر در این مسابقات مدال گرفتند، عنوان کرد: در این فرصت کوتاه خیلی خوب بود. برخی‌ها رکوردهایی زدند که تا حالا ثبت نکرده بودند مانند یوسفی و جوادی. واقعا ورزشکاران ما این را می‌خواهند و ما انتظار داریم همین روند ادامه پیدا کند تا شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار