PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۸۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف چلسی رفت و به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
کیهان ورزشی-

تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند.

قهرمانی منچستر سیتی با توجه به شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست، مسجل شده بود و آنها استرسی برای این بازی نداشتند.

این بازی در شرایطی آغاز شد که هواداران سیتی موزهای بادی بزرگی در دست داشتند. این موزهای بادی حکایت جالبی دارد، در سال ۱۹۸۷ - زمانی که فوتبال انگلیس به دلیل هولیگانیسم و فاجعه‎‌های متعدد در استادیوم دوران تیره‌ای را سپری می‌کرد - یکی از هواداران سیتی به نام فرانک نیوتن تصمیم گرفت تغییری ایجاد کند. او یک موز بادی پنج فوتی را از یکی از دوستانش که اسباب‌بازی فروش بود قرض گرفت و برای بازی سیتی مقابل پلیموث آرگیل آن را به ورزشگاه ماین‌رود برد. این موضوع باعث شد هر سال وقتی سیتی قهرمان می‌شود هواداران این تیم موزهای بادی را در دست گرفته و به ورزشگاه بروند.  

شاگردان پپ گواردیولا بازی را هجومی شروع کرده و خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه ۱۲ کول پالمر با حرکت تکنیکی خود و بدون اینکه بازیکنی از چلسی برای او مزاحمت ایجاد کند در زمین چلسی پیشروی کرد و توپ را به به آلوارز رساند و این بازیکن آرژانتینی با ضربه‌ای زیبا و دقیق گلزنی کرد.

بازی در نهایت با همین یک گل خاتمه پیدا کرد تا منچستیر سیتی در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس با ۸۸ امتیاز در خانه به قدرت نمایی‌اش در لیگ برتر ادامه دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار